Najveći maloprodajni lanac na svijetu uskoro će u svojim trgovinama početi s testiranjem robota koji bi trebali pomoći u praćenju stanja zaliha na policama i tako riješiti jedan od problema zbog kojeg ova kompanija godišnje gubi čak 3 milijarde dolara. Naime, u ovoj kompaniji procjenjuju kako je upravo to cifra koju gube zbog proizvoda koje nemaju na zalihama, a bit će zanimljivo vidjeti hoće li im roboti pomoći u smanjenju ovih gubitaka. Na početku roboti bi trebali pregledavati police za proizvodima kojih više nema na zalihama, a trebali bi provjeravati oznake na proizvodima i upozoravati na pogrešne etikete ili pogrešno napisane cijene. Kada robot naiđe na problem, odmah će obavijestiti zaposlenike koji će prazne police ponovno napuniti robom iz skladišta, odnosno promijeniti pogrešne etikete i cijene.

Walmart je do sada robote testirao u malom broju trgovina u tri američke savezne države, a sada su najavili širenje ovog testnog razdoblja na dodatnih pedeset lokacija. Ovo, naravno, neće biti humanoidni roboti koji će izgledati poput zaposlenika, već roboti koji se sastoje od baze za kretanje i "tornja" na kojem su smještene kamere s kojima će skenirati situaciju na policama. Također, iz Walmarta posebno naglašavaju kako ovi roboti nisu zamjena za ljudsku radnu snagu (iako će raditi posao koji mogu obavljati i ljudi), već da će kombinacija ljudi i tehnologije potrošačima omogućiti bolje i jednostavnije iskustvo kupovine u njihovim trgovinama, a neće više biti problema s praznim policama. "Ovo je samo još jedan od primjera na koji način korištenje tehnologije može uštedjeti vrijeme našim zaposlenicima, ali i kupcima", komentirali su iz Walmarta.

Izvor: ZDnet