Virtualna stvarnost može se koristiti za razne stvari kao što su igranje igara, profesionalna upotreba, zabava i slično. Također se potencijalno može koristiti i kao medicinsko sredstvo kako bi se ljudima pomoglo da pobijede svoje strahove. Takvu kampanju pod nazivom #BeFearless upravo je pokrenuo kanadski odjel kompanije Samsung.
tri vijesti o kojima se priča


Prema priopćenju za novinare, "korištenjem tehnologije virtualne stvarnosti i Galaxy S7 telefona i Gear VR uređaja, #BeFearless kampanja osmislio je Samsung kako bi se pomoglo ljudima da se direktno suoče sa svojim strahovima". Razvijena u partnerstvu sa kompanijama Facebook i Oculus, ova kampanja u kojoj je u centru pažnje VR iskustvo pomoći će korisnicima da se suoče sa tipičnim situacijama u kontroliranom okruženju.
Ovo nije prvi put da je Samsung pokrenuo slične napore jer su i početkom godine imali sličnu kampanju, a u ovoj kampanji Samsung stavlja fokus na dva straha: strah od visine i javnih nastupa.
Pogledajte videozapis:
Izvor: Ubergizmo
Vezane vijesti

Glasno o novcu: Zašto Hrvati i dalje šapuću kad pričaju o financijama?...

Najbolji anti-aging započinje sa svakodnevnom UV zaštitom...

Za trenutke opuštanja i uživanja: Hladna čarolija u čaši koju ćemo teško ispuštati iz ruku ovog ljeta...
