Virtualna stvarnost može se koristiti za razne stvari kao što su igranje igara, profesionalna upotreba, zabava i slično. Također se potencijalno može koristiti i kao medicinsko sredstvo kako bi se ljudima pomoglo da pobijede svoje strahove. Takvu kampanju pod nazivom #BeFearless upravo je pokrenuo kanadski odjel kompanije Samsung.

Prema priopćenju za novinare, "korištenjem tehnologije virtualne stvarnosti i Galaxy S7 telefona i Gear VR uređaja, #BeFearless kampanja osmislio je Samsung kako bi se pomoglo ljudima da se direktno suoče sa svojim strahovima". Razvijena u partnerstvu sa kompanijama Facebook i Oculus, ova kampanja u kojoj je u centru pažnje VR iskustvo pomoći će korisnicima da se suoče sa tipičnim situacijama u kontroliranom okruženju.

Ovo nije prvi put da je Samsung pokrenuo slične napore jer su i početkom godine imali sličnu kampanju, a u ovoj kampanji Samsung stavlja fokus na dva straha: strah od visine i javnih nastupa.

Pogledajte videozapis:

Izvor: Ubergizmo