Stiglo je vrijeme gdje Snapchat mora zaraditi konkretne novce od svoje sve brže rastuće zajednice, stoga je povodom toga CEO Evan Spiegel na Vanity Fair New Establishment Summitu istaknuo kako stižu prve reklame.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

“Mislimo da su prilično cool”, istaknuo je Spiegel. Naime, oglasi će biti dio Snapchatovih Storiesa i moguće će ih biti preskočiti, odnosno bit će dio Our Story značajke, skupina snapova koje korisnici šalju na isti stream kod događaja kao što su američki nogomet, Oktoberfest ili slične. 

Sigurno je lakše kompaniji koja proizvodi pivo reklamirat se unutar streama Oktoberfesta, nego nekog drugog ili presretati korisnikovu komunikaciju.

Poznato je i da Snapchat prikuplja manje podataka od Facebooka ili Twittera, tako da njihovi oglasi neće biti targetirani na same korisnike, već na priče odnosno Story’s.

Za sada nije poznato kada će oglasi krenuti.

Foto AFP