Nije sporno kako nam je Google apsolutno olakšao život, posebno u onom dijelu koji se odnosi na traženje informacija o apsolutno bilo čemu što nas zanima, ali ipak sve treba uzeti s određenom dozom rezerve...
Googleovi algoritmi su, kažus stručnjaci, najnapredniji, pomoću najpopularnije svjetske tražilice ćete najlakše i najbrže pronaći traženi pojam i(li) informaciju, Google konstantno razvija svoje usluge želeći nam što više olakšati pretragu i potragu... Isto tako, većina onih koji održavaju i vode računa o osobnim ili korporativnim stranicama najprije će se prilagođavati Googleu a tek potom svim ostalim pretraživačkim servisima, što može i ne mora biti ispravno, ali je jednostavno tako.
Ipak, koliko god Googleovi razvojni inžinjeri nastojali kroz napredne algoritme simulirati „ljudsko ponašanje kod pretrage“, moramo biti svjesni da se ovdje radi o strojevima, koji su, neovisno o svemu, podložni greškama i gurnuti nas u – zamku. Upravo na taj dio fokusira se ova infografika, u kojoj je obrađena Googleova usluga „autocomplete“ i to kada su u pitanju najpoznatiji svjetski brandovi za koje korisnici traže informacije.
Google Autocomplete će vam, kao što vjerojatno znate, kod upisivanja pojmova za pojedini brand nuditi mogućnost da sam „završi pretragu“ i odvede vas do tražene informacije i tu bi mogao nastati – problem, pogotovo za, uvjetno rečeno, neiskusnije korisnike koji će dopustiti da Google odradi sav posao umjesto njih. Pogledajte sami što će vam Google ponuditi za top 66 brandova na svijetu, ako krenete tražiti informacije o njima, rezultati su, blago rečeno, vrlo zanimljivi... Uostalom, ako je jedna od najpopularnijih riječi "zlo", onda je sve jasno. Stoga, kada idući puta bude koristili Google, ozbiljno razmislite da isključite opciju autocomplete...