Google testira izmijenjeno pretraživanje hotela u Europi

EU je propisima o digitalnim tržištima zabranila velikim online platformama favoriziranje vlastite ponude.

Hina | 26.11.2024. / 13:14

Pretraživanje interneta, ilustracija (Foto: Getty Images)

Google je izvijestio da testira promjenu u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja kako bi udovoljio odredbama EU-a o ravnopravnom tržišnom natjecanju.

Trenutno se pri pretraživanju hotela na najistaknutijim mjestima pojavljuju tri plaćena rezultata sa specijaliziranih tražilica i portala poput Booking.coma ili Check24, a ispod njih Google prikazuje interaktivnu kartu s podacima hotela na kojoj se vide i cijene noćenja.

Tek ispod karte prikazuju se hoteli koji nisu platili oglase.

Pretraživanje interneta, ilustracija Europske tražilice udružuju snage ne bi li konkurirale Googleu

Google je sada pokusno odlučio s najistaknutijih rezultata pretraživanja u Njemačkoj, Belgiji i Estoniji izbaciti plaćene oglase i interaktivnu kartu. Kompanija je tim pokusom bar trenutno ispunila zahtjeve konkurencije u hotelskom sektoru koji žele da se putnicima onemogući izravna rezervacija smještaja putem rezultata pretraživanja.

Uklonit ćemo, pokusno, kartu koja pokazuje lokaciju hotela i hotelske rezultate prikazane ispod nje, napisao je na blogu u utorak šef Googleovog pravnog odjela Oliver Bethell.

Smatramo da se najnovijim prijedlogom ispravno uspostavlja ravnoteža u odnosu na teške kompromise koje DMA (direktiva EU-a o digitalnim uslugama - op. ur.) predviđa, napisao je Bethell.

Jako smo se nevoljko odlučili na taj korak jer uklanjanje korisnih značajki (pretraživanja - op. ur.) ne koristi ni potrošačima ili tvrtkama u Europi, naglasio je.

Nakon što test bude završen, rezultati će se ponovo prikazivati kao i prije. Google nije precizirao koliko će točno test trajati.

Navigacija Google predstavio novitete u kartama koji će znatno poboljšati navigaciju po novim gradovima

EU je propisima o digitalnim tržištima zabranila velikim online platformama favoriziranje vlastite ponude.

Google Search spada među usluge koje, prema definiciji Europske komisije, spadaju u kategoriju "vrata interneta" i moraju osigurati uvjete za ravnopravnije tržišno natjecanje, napominje novinska agencija dpa.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti