Hrvatska elektroprivreda (HEP) upozorava da u posljednje vrijeme kupci i korisnici HEP-a zaprimaju brojne lažne poruke putem SMS-a i elektroničke pošte u kojima se kao pošiljatelj lažno navodi ta tvrtka. 

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice

Iako su prijevare sve sofisticiranije, lažne poruke i obavijesti mogu se prepoznati po sumnjivom sadržaju i poveznici, stoji u priopćenju HEP-a.

Društva HEP grupe (HEP Elektra, HEP Opskrba, HEP ODS, HEP Toplinarstvo, HEP Plin) u komunikaciji sa svojim kupcima i korisnicima uvijek navode o kojem je društvu riječ. Ukazuju i na  to da je službena domena Hrvatske elektroprivrede www.hep.hr, a ne, primjerice, .info ili .com.

Ako unatoč provjeri prema navedenim elementima, kupci i korisnici i dalje nisu sigurni je li riječ o prijevari, pozivaju se da se prije otvaranja poveznica i unosa osobnih podataka obrate službama za korisnike društava s kojima su u ugovornom odnosu, navodi se u priopćenju.

Kao primjere lažnih poruka navode, primjerice, sms o neplaćenim računima, traženje potvrde za ažuriranje računa, potvrdu o računu za siguran povrat premije na računu za energiju i slično.