Pred Teslom je burno razdoblje, obilježeno značajnim padom vrijednosti dionica i sve većim izazovima. Unatoč averziji Elona Muska prema oglašavanju, Tesla je ipak pribjegla tome kao sredstvu za povećanje prodaje, trošeći milijune u tom procesu.

tri vijesti o kojima se priča Komet 3I/ATLAS snimljen teleskopom Hubble 3I/ATLAS "Međuzvjezdani posjetitelj" još je čudniji nego što su znanstvenici mislili Pomrčina Mjeseca - 4 Kako, kad i gdje promatrati Večeras ćemo moći uživati u potpunoj pomrčini Mjeseca: Evo sve što trebate znati o tom događaju Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi

Mrzim oglašavanje, objavio je Musk u tvitu još iz 2019. godine, izražavajući svoje gađenje prema promotivnim kampanjama. Unatoč tome, Teslini troškovi oglašavanja porasli su na 6,4 milijuna dolara u SAD-u 2023. godini, što je oštra suprotnost u odnosu na 175.000 dolara potrošenih prethodne godine.

Oglasi za Teslin Model Y pojavili su se na platformama kao što su Meta i Google, s ciljem privlačenja potencijalnih kupaca na konkurentnom tržištu. Tvrtka se suočava s oštrom konkurencijom entuzijasta hibridnih vozila i poticajima koje nude konkurentske tvrtke poput BMW-a.

Musk je nevoljko pristao istražiti oglašavanje nakon prijedloga sastanka dioničara, priznajući potrebu da se proširi Teslina privlačnost. Pokušat ćemo malo reklamirati i vidjeti kako će to ići, priznao je Musk, odgovarajući na zabrinutost koja se pojavila oko Teslinog imidža među imućnijim potrošačima koji traže sportskije opcije.

Budući da su investitori sve nestrpljiviji zbog Teslinog učinka i internih turbulencija, budućnost tvrtke ostaje neizvjesna. Unatoč medijskim upitima, Tesla još nije dala odgovor o svojoj povećanoj oglašivačkoj kampanji.

Izvor: Business Insider