Elon Musk trenutačno je najveća i najzanimljivija zvijezda tehnološke industrije, čiji se svaki potez i tvit pažljivo prati i analizira, no čini se kako u posljednje vrijeme puca pod pritiskom nespavanja, problema s proizvodnjom Tesle 3 i kritika vezanih uz poslovanje kompanije. Zbog tvita kako razmišlja delistiranju Tesle s burze i vraćanje kompanije u privatne ruke zaradio je nekoliko tužbi, a nakon nedavnog intervjua u kojem je priznao kako nikad nije imao težu godinu, kako previše radi i pije tablete da ostane budan, pala je cijena dionica kompanije jer su se investitori uplašili za njegovo zdravlje.

Govoreći o budućnosti Tesle i tržišta električnih automobila u razgovoru s poznatim youtuberom Marwuesom Brownleeom, Musk je nedavno rekao kako postoji mogućnost da Tesla za tri godine predstavi električni automobil čija će cijena iznositi oko 25 tisuća dolara. Ta je kompanija zaista fokusirana na razvoj cjenovno povoljnijih automobila, no to je na iznimno konkurentnom tržištu vrlo teško, napomenuo je Musk i dodao kako mali proizvođači poput Tesle teško mogu pratiti ritam velikana poput General Motorsa i Forda, koji proizvode mnogo veći broj vozila.

Govoreći o automobilu cijene od 25 tisuća dolara, Musk je rekao: To je nešto što možemo napraviti, te usporedio automobilsku industriju s mobilnom industrijom – u ranim danima telefoni su bili veliki i s malo opcija, no sa svakom novom generacijom dodavane su nove stvari i nove opcije te su uređaji postali bolji i jeftiniji te se nada istom scenariju i s električnim vozilima.

Jedna od Teslinih prednosti prema Musku jest što ništa ne troše na oglašavanje, već se oslanjaju na zadovoljne korisnike koji su njihovi najbolji ambasadori.

Ključ prodaje proizvoda jest napraviti nešto što će ljudi voljeti i o čemu će pričati, kaže šef Tesle te je dodao kako se njihov marketing sastoji od zadovoljnih korisnika koji šire informacijo kompaniji usmenom predajom.

Još jedna stvar specifična za Teslu jest što kompanija ne daje nikakve popuste na vozila te čak i Musk mora platiti punu cijenu za svoje automobile.

Izvor: CNBC