Iako još uvijek moćan, SMS polako gubi bitku s novim i bogatijim servisima kao što su WeChat, WhatsApp, iMessages, Snapchat i ostali.

Prema istraživanju tvrtke Deloitte, u Velikoj Britaniji po prvi puta je zabilježen pad poslanih SMS-ova, pa je tako sa 152 milijarde iz 2012, taj broj pao na 145 milijardi u 2013. godini. S druge strane broj poslanih poruka putem uređaja spojenih na internet porastao je s 57 milijardi u 2012 na 160 milijardi u 2013. godini.

Kako je podatkovni promet postaje dostupan gotovo svakom, broj poslanih poruka putem novih uređaja vrtoglavo raste, a osim samih poruka sve popularniji su i tzv. stickeri, odnosno nova vrsta smileya. Paul McCartney lansirao je novu liniju svojih stickersa za Line prošle godine a u samo četiri dana dobio je 3.1 milijuna followera.

Unatoč sve većoj popularnosti novih servisa za slanje poruka, prednost SMS-a je i dalje u dostupnosti za sve uređaje, nove i stare, pametne ili ‘glupe’, dok novi načini slanja poruka ovise o tehnologiji odnosno instaliranim aplikacijama — kojih svakim danom ima sve više.

Kao što se može očekivati i mi smo ljubitelji novih servisa od čega nam je najdraži Snapchat (username: zimoonline), pa nas možete pratiti i saznati nove informacija na drugačiji način.

Za kraj spomenimo samo SMS još nije mrtav jer sve više ljudi iznad 55 godina koristi ovu vrstu komunikacije radije nego ‘kompleksne” aplikacije. Dakle, SMS je očito nešto što će koristiti stariji, dok se mlađi okreću novim tehnologijama i servisima.

Izvor: independent, Foto