Galerija

Tijekom sljedeće četiri godine Porsche namjerava uložiti više od 6 milijardi eura u elektromobilnost, odnosno razvoj novih električnih vozila, razvoj novih tehnologija i infrastrukture, kao i elektrifikaciju već postojećih modela koji će dobiti u potpunosti električne motore ili će biti riječ o hibridima. Prvi pravi električni automobil te kompanije, koji se donedavno razvijao kao koncept Mission E, sve je bliže dolasku na tržište, a kako je Porsche nedavno investirao u Rimac Automobile, ta bi superjurilica mogla koristiti i tehnologiju razvijenu u Hrvatskoj.

Iz Porschea su najavili kako će se Mission E na tržištu prodavati kao model Taycan te će njegova proizvodnja početi već sljedeće godine. "Naš novi električni sportski automobil snažan je i pouzdan", komentirao je Olive Blume, predsjednik izvršnog odbora Porsche AG-a dodavši kako je riječ o vozilu koje bez problema s jednom punjenjem baterije može pokriti i duge vožnje te je Taycan po njemu "utjelovljenje slobode".

Porsche Taycan (Foto: Porsche)

Budući (sretni) vlasnici te električne jurilice zaista se ne bi trebali brinuti zbog njezina dosega jer, prema ekipi iz Porschea, s jednim punjenjem baterije može se prijeći čak 500 kilometara. Što se performansi tiče, dva električna motora snage više od 600 konja mogu ubrzati ovaj automobil do stotke za manje od 3,5 sekundi, dok 12 sekundi nakon pritiska papučice gasa Taycan može uhvatiti 200 km/h.

Iako će proizvodnja početi sljedeće godine, očekuje se da će se prvi modeli isporučiti vlasnicima tijekom 2020. godine, a već sada postoji veliki interes ljubitelja te kompanije koji što prije žele rezervirati Taycan i biti među prvima na svijetu koji će se provozati prvim električnim automobilom legendarne kompanije.

Izvor: TechSpot