Vlasti u Novom Zelandu objavile su kako su povezale smrt 26-godišnjeg muškarca s Pfizerovim cjepivom protiv bolesti COVID-19. Muškarac je, kako su objavili, razvio miokarditis, odnosno upalu srčanog mišića, nakon primitka prve doze cjepiva.

Ovo je druga smrt u Novom Zelandu koja je povezana s cjepivom protiv bolesti COVID-19, nakon što je u kolovozu također preminula jedna žena.

Uz trenutačno dostupne informacije, odbor je zaključio kako je miokarditis vjerojatno rezultat cijepljenja ovog pojedinca, objavio je Neovisni odbor za nadzor nad cjepivom protiv COVID-19.

Cjepivo protiv COVID-19 Britanska studija riješila nedoumice oko rizika od razvoja upale srce nakon cijepljenja i COVID-19

Pfizerovo cjepivo protiv koronavirusa Znanstvenici potvrdili: Rizik od razvoja upale srca blago se povećava nakon cijepljenja, ali je veći kod zaraženih koronavirusom

Kako javlja Reuters, muškarac je umro u roku od dva tjedna od primitka prve doze, a u tom periodu nije tražio medicinsku pomoć niti prijavio svoje simptome. Podsjetimo, miokarditis je upala srčanog mišića koja može ograničiti mogućnost rada srce i dovesti do promjena u srčanom ritmu.

Iz Pfizera su poručili kako prate slučaj u Novom Zelandu, ali i kako vjeruju da prednosti primanja cjepiva nadvladavaju potencijalne rizike.

 

Izvor: Reuters

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju