Kada je pokrenut, Instagram je na početku bio aplikacija namijenjena samo korisnicima iPhonea koji su putem njega mogli uređivati fotografije s ograničenim brojem filtera i dijeliti ih s prijateljima. Popularnost ove aplikacije vjerojatno je iznenadila i njenog osnivača koji ju je znao odlično unovčiti pa mu je Zuckerberg ponudio čak milijardu dolara za Instagram – ovaj se ulog šefu Facebooka itekako isplatio jer je broj korisnika Instagrama danas premašio 400 milijuna, dok je njegova vrijednost višestruko porasla. Od tada se najpopularnija aplikacija za dijeljenje fotografija uvelike promijenila te je odavno dostupna stotinama milijuna korisnika Androida, može joj se pristupiti s računala putem web stranica, osim fotografija korisnici mogu dijeliti i videozapise u trajanju od 15 sekundi, a kompanije se putem ove mreže mogu i oglašavati.
Ova kompanija jučer je najavila još jedan novitet – aplikaciju nazvanu Boomerang koja je dostupna korisnicima pametnih telefona koji rade na Androidu i iOS-u. 'To nije fotografija. To nije GIF. To je Boomerang' – ovako su na službenom blogu opisali video aplikaciju s kojom korisnici mogu snimiti nekoliko uzastopnih fotografija koje će se u obliku kratkog videozapisa konstantno prikazivati poput GIF-a. Putem Boomeranga svakodnevne trenutke pretvorit ćete u nešto 'zabavno i neočekivano', a za razliku od Instagrama, za korištenje Boomeranga ne morate se registrirati niti ćete snimljene fotografije objavljivati u posebnom feedu, već će se one pohraniti na memoriju telefona kao videozapis u trajanju od četiri sekunde. Sučelje aplikacija sastoji se od dvije tipke – za snimanje i za okretanje kamere, a snimljeni videozapisi moći će se direktno iz aplikacije objaviti na Instagramu ili Facebooku, odnosno podijeliti putem poruka, Vibera i slično.
Sličnu opciju nedavno je predstavio Apple u svojim novim modelima pametnih telefona (Live Photos) koja, ako korisnici aktiviraju ovu opciju, uz svaku fotografiju snima i kratki videozapis. Ova će aplikacija napokon donijeti neke novitete Instagramu i omogućiti dijeljenje još zabavnijih trenutaka, komentirali su na TechCruncheu novu aplikaciju koju bi mnogi korisnici mogli iskoristiti i za snimanje nove profilne fotografije na Facebooku koji će uskoro omogućiti zamjenu klasične profilne fotografije s kratkim videozapisom.