Ljudi su oduvijek željeli letjeti, a s razvojem zrakoplova to je postalo i moguće. No, zrakoplovi su veliki i nisu baš odgovarajući za svakodnevna kraća putovanja, kao što je ono na posao. Međutim, kako su ceste sve zagušenije, tako su inženjeri i inovatori sve češće krenuli u razvijanje malih električnih letećih vozila koji bi zujali po gradovima i prevozili putnike na kraćim udaljenostima.
Već smo imali prilike vidjeti prototipe električnih i autonomnih zračnih taksija koji bi sami prevozili putnike. Talyn Air otišao je korak dalje i razvio koncept novog zračnog taksija koji bi mogao prevoziti putnike i na većim udaljenostima.
Ono što ovaj koncept čini drugačijim od drugih je činjenica da se on sastoji zapravo od dva vozila. Jedno koje ima opciju vertikalnog polijetanja i slijetanja, bez pomoći ljudi i koje je zapravo namijenjeno za svojevrsno lansiranje električnih zrakoplova te sam električni taksi odnosno električni zrakoplov. Radi se o odvojivoj platformi s propelerima koja može poletjeti vertikalno te tako podići električni taksi u zrak, nakon čega se on odvaja i može letjeti samostalno. Po povratku, taksi se ponovno spaja na platformu koja ga vertikalno spušta.
Kako pojašnjavaju u Talyn Airu, koji su osnovala dva inženjera s iskustvom rada na SpaceX-ovoj raketi Falcon 9, to je radikalan pristup koji nudi jednostavnan način kako da električni zrakoplovi polete i slete u gradskim uvjetima, a da pri tome štede bateriju i prostor.
No, treba napomenuti kako je ovo tek ideja i koncept koji tek treba izraditi i testirati u stvarnim uvjetima. Recimo, marčane bure ili jake kiše.