S dugoročnim ciljem osiguravanja financijskog prosperiteta za sve svoje klijente, Erste banka je u Hrvatskoj predstavila modernu paneuropsku digitalnu platformu George. Osim boljeg i kvalitetnijeg korisničkog iskustva unutar mobilnog i internetskog bankarstva, George predstavlja i platformu za inovacije kroz koju će se u budućnosti kontinuirano uvoditi nove mogućnosti. Na razini Erste grupe George je prisutan već nekoliko godina, a u Austriji, Češkoj, Slovačkoj i Rumunjskoj danas ga aktivno koristi više od 5 milijuna korisnika. Sada su pristup ovoj digitalnoj platformi dobili i korisnici u Hrvatskoj, što će u budućnosti biti omogućeno i svim ostalim zemljama u kojima je Erste grupa prisutna.
Lansiranjem Georgea Erste banka je ispunila jedan od svojih strateških ciljeva, a to je uvijek biti predvodnik u digitalnim inovacijama te osigurati kontinuitet u razvoju digitalnih rješenja, kao zaštitnog znaka Erste grupe u Hrvatskoj. Osim toga, svojim je klijentima omogućila još bolje i kvalitetnije korisničko iskustvo, kroz intuitivnije, osobnije i vizualno atraktivnije upravljanje svojim osobnim financijama, primjereno očekivanjima i trendovima digitalnog doba. Iako korisnici već sada mogu uživati u brojnim novim funkcionalnostima, nova digitalna platforma s vremenom će evoluirati, a sa svakom nadogradnjom postat će još naprednija, pametnija i inteligentnija. S vremenom, brinući se o našem financijskom zdravlju, George će postati naš osobni savjetnik kojem je cilj financijski prosperitet svih njegovih korisnika, rekao je Zdenko Matak, član uprave Erste banke.
Jedna od glavnih značajki Georgea jest intuitivni dizajn i kontrola, tipični za društvene mreže i mobilne aplikacije, a znatno povećavaju brzinu standardnih korisničkih operacija koje klijent radi u Georgeu. Pretraživanje cijelog teksta omogućuje mu da u roku od nekoliko sekundi pronađe bilo koju odlaznu ili dolaznu uplatu ili primatelja uplate. George nudi i izuzetan stupanj personalizacije, što svakom korisniku omogućava stvaranje vlastite verzije Georgea, prilagođene specifičnim potrebama.
Ta se personalizacija, osim na pozadinsku grafiku, odnosi i na način na koji korisnici mogu pregledavati, sortirati i organizirati informacije koje im George daje o njihovoj potrošnji, štednji, ulaganjima i plaćanjima. Uz navedeno, George je izgrađen na otvorenoj bankarskoj platformi i omogućuje dodavanje aplikacija i novih značajki trećih strana. Korisnicima je na raspolaganju i George Store, gdje već sada mogu potpuno digitalno otvoriti štednju, naručiti Diners Club karticu, aktivirati Wiener putno osiguranje ili kupiti bon za mobitel. Uskoro će biti dodane i druge mogućnosti, poput potpuno digitalnog otvaranja računa za sve korisnike Georgea, neovisno o tome u kojoj banci imaju otvoren račun, kao i digitalno podizanje gotovinskog kredita.
Otvaranjem Georgea svim klijentima Erste banke završilo je višemjesečno probno razdoblje, tijekom kojeg je Georgea testiralo oko 5000 internih i vanjskih korisnika. Očekujemo da će do kraja 2024. godine George imati više od pola milijuna korisnika u Hrvatskoj. Georgeova otvorena platforma, arhitektura temeljena na API-ju i plug-in infrastruktura čine je izuzetno prilagodljivom i fleksibilnom, posebno za suradnju s fintechima i drugim trećim stranama u sferi financijskih usluga, rekao je Igor Strejček, direktor Sektora direktnih kanala u Erste banci.
S vizijom da umjesto dograđivanja starog sustava stvore potpuno novi način upravljanja financijama prilagođen novom digitalnom dobu, George je razvila međunarodna grupa programera unutar Erste grupe, dok su ga lokalno prilagodili i implementirali IT stručnjaci Erste banke u Hrvatskoj. S obzirom na to da je riječ o međunarodnoj platformi, ime George odabrano je kako bi u svim zemljama Erste grupe bilo razumljivo, a odnosi se na ime prvog autopilota kojeg je prije stotinu godina razvio britanski pilot Lawrence Sperry i nazvao ga George. Izraz „Prepusti to Georgeu” u međuvremenu je postao vrlo popularan među pilotima i još se uvijek koristi za označavanje autopilota.