Svaki put kada se web stranica na mobilnom uređaju sporo učitava, izdavači i vlasnici portala gube čitatelje, ali i novac koji zarađuju oglašavanjem i klikovima na članke na njihovim stranicama jer veliki broj ljudi jednostavno nema strpljenja previše čekati na učitavanje stranica i pregledavanje oglasa na njima pa brzo napuštaju takve stranice. Ovako su na Googleu najavili predstavljanje nove tehnologije (Accelerated Mobile Pages – AMP) koju su razvili nakon konzultacija s izdavačima i tehnološkim kompanijama i čiji je cilj 'dramatično poboljšati performanse mobilnog weba'. 'Želimo omogućiti brzo učitavanje web stranicama s bogatim sadržajem poput videa, animacija i grafike na kojima će se prikazivati oglasi', objavili su iz ove kompanije na svom blogu.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Osim što će AMP omogućiti brzo otvaranje članaka iz njihove tražilice, Googleovu tehnologiju koristit će i brojne druge velike kompanije i izdavači poput Twittera, Pinteresta, BBC-a, The Wall Street Journala, The Washington Posta, LinkedIna i brojnih drugih čiji bi se članci u budućnosti na mobilnim uređajima trebali učitavati velikom brzinom. Među kompanijama s kojima Google surađuje nema Facebooka jer je Zuckerberg još ranije predstavio sličnu tehnologiju Instant Articles koja omogućuje brzo učitavanje članaka s mobilnih stranica nekih izdavača direktno s ove društvene mreže, što je uvelike poboljšalo/ubrzalo iskustvo čitanja članaka na Fejsu. Na ovakvim 'ubrzanim' stranicama prikazivat će se većina oglasa kao i na običnim stranicama, no neće se moći prikazivati pop up oglasi i oglasi koji se prikazuju na sredini ekrana mobilnog uređaja i pomiču se kako skrolamo stranicom – osim što usporavaju učitavanje stranica, ovakvi su oglasi omraženi i među korisnicima.

Prilikom objave članaka, portali će automatski stvarati i objavljivati njihove AMP verzije koje će Google pohranjivati na svojim serverima i korisnicima prikazivati putem tražilice i News alata, odnosno ovu će tehnologiju na isti način koristiti i društvene mreže poput Twittera koji će, prilikom klikanja na link, učitati AMP verziju članka, umjesto originala. Danas oko 40 posto korisnika zatvori članak na mobitelu ako se on ne učita u roku od šest sekundi, rekao je Danny Bernstein, jedan od direktora u Googleu, a zahvaljujući AMP-u postotak korisnika koji zatvaraju članke trebao bi se uvelike smanjiti. Dodao je kako je mogućnost automatskog i brzog otvaranja članaka s Twittera ili Pinteresta 'nevjerojatna stvar'. Google će s podrškom za ubrzano mobilno učitavanje stranica u svojoj tražilici početi 2016., no kako je kod AMP-a dostupan svima, izdavači i druge kompanije mogu s njegovom primjenom početi i ranije.