Apple je prošle godine prvi put predstavio četiri modela svojih telefona u sklopu jedne generacije iPhonea. Osim po dijagonali ekrana (modeli su sada dostupni u 3 različite dijagonale), telefoni se, naravno, razlikuju i po cijenama. Najjeftiniji je model iPhone 12 mini za koji je na američkom tržištu potrebno izdvojiti od 700 dolara, dok najskuplji model Pro Max stoji od 1100 dolara.
Još prije službenog predstavljanja telefona, a i nakon što je Apple objavio podatke o uređajima i njihove cijene, analitičari mobilnog tržišta predviđali su veliku potražnju za modelom iPhone 12 mini. Osim što je riječ o najjeftinijem iPhoneu nove generacije, dio analitičara smatrao je kako je to idealan telefon za osobe koje žele iPhone, a ne vole prevelike uređaje, niti ih privlači model SE sa zastarjelim dizajnom.
No posljednje informacije koje dolaze iz izvora povezanih s Appleom i njihovim lancem nabave pokazuju da su analitičari, ali i ekipa u samom Appleu precijenili potražnju za mini iPhoneom. Naime, pokazalo se da korisnici nisu toliko zainteresirani za najmanji, a time i najjeftiniji model, već su im puno interesantniji najskuplji modeli. Cookova kompanija tako je od Pegatrona smanjila broj narudžbi za iPhone 12 mini, dok su od Foxconna naručili povećane količine iPhonea 12 Pro i Pro Max.
Osim što pokazuje povećan interes korisnika za većim i skupljim modelima, slabija potražnja za iPhoneom 12 mini dijelom je rezultat situacije s pandemijom. Naime, kako naglašavaju na stranici Mac Rumors, manji model iPhonea prvenstveno je bio namijenjen europskom i američkom tržištu, no na njima je zabilježena smanjena prodaja zbog problema s koronavirusom. S druge strane, modeli s većim ekranima naročito su popularni u Kini u kojoj koronavirus nije ostavio tako devastirajući utjecaj na gospodarstvo kao na zapadu te je upravo na tom tržištu zabilježena povećana potražnja za modelima iz serije Pro.