Popularna platforma za razmjenu fotografija Instagram dodala je opciju kreiranja anketa u okviru InstaStory (Polls sticker), omogućujući korisnicima da postave pitanje, pozovu svoje pratitelje da glasuju za neku od ponuđenih opcija i vide rezultate u stvarnom vremenu. Međutim, puno ljudi je mislilo da su ankete anonimne i da njihov glas nitko neće vidjeti, ali to ipak nije točno.
Osoba koja je objavila anketu u svakom trenutku može vidjeti tko je kako glasovao, a čak dobivaju i obavijesti čim netko glasuje na postavljeno pitanje.
Budući da je Instagram Facebookov "mlađi brat", ne čudi što se popularna društvena mreža odlučila na to da rezultati ankete ne budu anonimni.
Instagram je prethodno najavio novu opciju u svom blog postu, u kojem se jasno navodi da će korisnici moći vidjeti tko je glasovao za koju opciju.
Da biste vidjeli rezultate ankete, otvorite popis onih koji su glasovali. Tu ćete vidjeti sve što je potrebno da dobijete najbolji odgovor na svoje pitanje. Ne samo da ćete vidjeti koliko glasova je dobila svaka ponuđena opcija u anketi, već ćete moći vidjeti tko je sve glasovao i koje je opcije odabrao, piše u blog postu Instagrama.
Na taj način moći ćete usporediti svoje glasove s glasovima svojih pratitelja i prijatelja. I baš kao Story, vaša anketa i njeni rezultati nestat će nakon 24 sata, piše u nastavku.
Nažalost, čini se da veliki broj korisnika nije vidio post pa je ostao iznenađen jer su na ankete odgovarali nepristojnim odgovorima, budući da su mislili da je sve anonimno.
Pogledajte kako su neki korisnici izrazili svoje nezadovoljstvo na Twitteru:
oooooooo boy apparently your answers on the Instagram story polls are revealed to the person, I have done some damage
— SamJamesCorrie (@samjamescorrie) 4. listopada 2017.
i didn't know instagram told you what people voted on your stories and i've just been messing with people oops
— spooky smalls (@ashleysmall_) 4. listopada 2017.
Literally after voting on every single Instagram poll this morning only to find out they can see what you voted,thought it was like twitter
— Phil Bermingham (@BerminghamPhil1) 4. listopada 2017.