Iako su do sada internetom kružile brojne glasine o povećanju broja znakova na Twitteru, ova je kompanija do sada ostala vjerna brojci od 140 znakova, ali su ipak s vremenom uveli neke promjene, tako da se citati i odgovori drugim korisnicima više nisu ubrajali u taj limit od 140 znakova.
No, čini se kako je došlo vrijeme za velike promjene te su iz kompanije objavili kako će "pokušati nešto novo" – na maloj grupi korisnika testirat će povećanje broja znakova unutar jednog tvita te će oni moći napisati dvostruko više, odnosno 280 znakova.
Ovo je mala promjena, ali velik korak za nas, komentirao je izvršni direktor kompanije Jack Dorsey napomenuvši kako su se na početku za limit od 140 znakova odlučili zbog ograničenja SMS-a od 160 znakova, a mogućnost objave dvostruko većeg broja znakova dobit će manje od deset posto korisnika ove mreže.
This is a small change, but a big move for us. 140 was an arbitrary choice based on the 160 character SMS limit. Proud of how thoughtful the team has been in solving a real problem people have when trying to tweet. And at the same time maintaining our brevity, speed, and essence! https://t.co/TuHj51MsTu
— jack (@jack) September 26, 2017
Zanimljivo, u ovoj su kompaniji počeli razmišljati o ukidanju ograničenja od 140 znakova nakon što su primijetili razlike između jezika jer neki jezici (npr. kineski, japanski i korejski) omogućuju korištenje manjeg broja znakova za iste ili slične objave u odnosu na engleski i druge jezike. Npr. samo 0,4 posto objava na japanskom jeziku ima 140 znakova te većina objava na japanskom ima samo 15 znakova, dok oko 9 posto objava na engleskom jeziku ima 140 znakova, a prosječan broj znakova unutar jednog tvita iznosi 34. Zbog toga će Twitter omogućiti testiranje tvitova s 240 znakova na svim jezicima osim japanskog, kineskog i korejskog.
Korisnici ove mreže i do sada su se snalazili kada su htjeli objaviti sadržaj s više znakova od dopuštenog – objavili bi više uzastopnih tvitova (koje bi označili npr. 1/5, 2/5 itd.) ili bi taj sadržaj objavili kao sliku s napisanim tekstom, zbog čega su mnogi od kompanije i tražili ukidanje tog limita od 140 znakova kako bi se izbjegao takav način objava dužih tvitova.
Ipak, iako u kompaniji vjeruju kako će povećanje broja znakova imati pozitivan utjecaj na korisnike i samu mrežu, i dalje nisu sigurni hoće li u budućnosti svima omogućiti tvitanje od 240 znakova ili će se ipak odlučiti na povratak na staro jer je velik broj korisnika "emocionalno vezan uz 140 znakova".
Izvor: Recode