Velike kompanije često čine pogreške u svom poslovanju. No, ono što razlikuje uspjeh od podbačaja je činjenica da znaju prepoznati svoje pogreške i ispraviti ih. Ili se barem ispričati za njih.
Nizu takvih kompanija pridružio se i Microsoft, koji je u sklopu tužbe u Njemačkoj, obećao kako više nikad neće prisiljavati korisnike na nadogradnju Windowsa.
Točnije, Microsoft se ispričao što je, na neki način, prisilio korisnike ranijih verzija Windowsa da ažuriraju operativni sustav i tako ga nadograde na verziju 10.
Naime, mnogi su korisnici u sklopu redovnog ažuriranja sustava, na svoje računalo preuzeli i novi operativni sustav koji se potom instalirao i prouzročio probleme za mnoge. Iako su se iz Microsofta branili tvrdnjom kako su korisnici imali mjesec dana da se jave korisničkoj službi i povrate svoj stari operativni sustav, udruge za zaštitu potrošača smatrale su kako to nije dobra praksa te su podigle tužbu protiv Microsofta.
U službenom sudskom dokumentu Microsoft Njemačka se, u ime Microsofta, obvezao kako više nikad neće "skrivati" instalacijske datoteke nadogradnje operativnog sustava u pozadinskom preuzimanju.
Udruge za zaštitu potrošača takvu izjavu smatraju pobjedom, jer osigurava da Microsoft više neće poduzimati takve poteze. Ali i da će korisnici moći svjesno odlučiti žele li nadograditi svoj operativni sustav ili ne.