I dok građani diljem Hrvatske odlaze u trgovine i kupuju zalihe hrane, neki su već u samoizolaciji ili jednostavno zbog gripe i ostalih viroza koje vladaju u nemogućnosti otići u nabavku. Osim toga, iz dana u dan slušamo o tome kako bi, u cilju sprječavanja širenja koronavirusa, trebalo smanjiti socijalne kontakte. No, što je s dostavljačima koji svakodnevno komuniciraju sa stotinama ljudi?
U Woltu, tehnološkoj kompaniji koja pomoću svoje aplikacije spaja restorane i gladne korisnike kroz dostavu hrane, pomno prate cijelu situaciji te su odlučili svojim korisnicima ponuditi zanimljivu opciju - beskontaktnu dostavu hrane.
Kako su pojasnili u e-mailu poslanom korisnicima, prilikom narudžbe možguće je odabrati opciju beskontaktne dostave, koja podrazumjeva da neće doći do osobnog kontakta s dostavljačem, već će vrećica s narudžbom biti ostavljena ispred vrata.
Kako bi aktivirali ovu opciju, svi korisnici trebaju ažurirati aplikaciju Wolt nakon čega će se ona pojaviti u dijelu nakon podataka o narudžbi.
Osim toga, svojim su dostavljačima, ali i restoranima s kojima surađuju sugerirali kako da smanje ljudski kontakt.
Restoranima dajemo upute o tome kako smanjiti ljudski kontakt postavljanjem namjenskog područja isključivo za preuzimanje, ističu iz Wolta te dodaju kako do sad nema nikakvih podataka da se koronavirus može prenijeti putem hrane.
No, kako bi se smanjio rizik zamolili su i korisnike da aktiviraju opciju "beskontaktne dostave", ali i da prije i nakon primitka narudžbe temeljito operu ruke sapunom i toplom vodom 30 sekundi.
S obzirom na to da će od sljedećeg tjedna velik broj građana raditi od kuće i izbjegavati nepotrebne izlaske van, čini se kako bi aplikacije i servisi za dostavu hrane mogli imati još više posla.