Regionalni startup Leanpay nakon otvaranja hrvatskog tržišta osigurao investiciju od 3 milijuna eura

Leanpay je uslugu plaćanja na rate pokrenuo na gotovo 400 online web-shopova, a iz ureda u Hrvatskoj uskoro kreće s 15-ak vodećih lokalnih web shopova.

Martina Čizmić | 15.11.2021. / 16:10 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Regionalni fintech startup Leanpay, koji je ove godine započeo širenje i na hrvatskom tržištu, osigurao je investiciju od 3 milijuna eura koju će iskoristiti za ubrzanje rasta na postojećim tržištima i za nastavak širenja u srednjoj i istočnoj Europi.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Kako su priopćili iz Leanpaya, financiranje serije A predvodi investicijska tvrtka Lead Ventures, koja upravlja sredstvima regionalnih kompanija poput mađarske energetske kompanije MOL i Eximbanke, a investiciji se pridružio i fond South Central Ventures koji je vrlo aktivan u regiji i u Hrvatskoj.

Podsjetimo, Leanpay korisnicima omogućava jednostavnu i transparentnu kupovinu pomoću plaćanja na rate u online i fizičkim prodajnim mjestima. Startup su pokrenuli Miša Živić i Dušan Nešovski 2016. godine, a ideju su počeli graditi tijekom studija na Sveučilištu Oxford.

Ističu kako u Hrvatsku dolaze s velikim planovima, nakon što su "osvojili" Sloveniju gdje su u nešto manje od dvije godine ostvarili partnerstva s više od 400 trgovaca. Trenutno su u pregovorima za početak usluge s 15-ak vodećih web-shopova u Hrvatskoj. 

Leanpay se bazira na principu „Kupi sada, plati kasnije” (BNPL) koji pruža znatno fleksibilniji način plaćanja u usporedbi s drugim sličnim načinima plaćanja. S modernim korisničkim sučeljem i potpuno digitaliziranim procesima u stvarnom vremenu pruža jedinstveno korisničko iskustvo, a otplata je raspoređena na razdoblje duže od razdoblja tradicionalnih zajmova. 

U usporedbi s drugim BNPL pružateljima usluga, Leanpay se fokusira na velike kupnje u segmentu potrošačke elektronike, namještaja i sportske opreme i to na području srednje i istočne Europe, koje je gotovo nedirnuto od strane globalnih igrača, pojasnio je Miša Živić, izvršni direktor i suosnivač Leanpaya.

Postoji izniman potencijal rasta BNPL-a, a njegova regionalna ekspanzija također može uvelike utjecati na ponašanje online potrošača. Model rizika tvrtke koji se samostalno razvio, koji se može dodatno podučiti kroz strojno učenje na temelju stečenog iskustva i informacija, također se prilagođava i upravlja jedinstvenošću lokalnih tržišta, poručio je Ábel Galácz, izvršni direktor Lead Venturesa koji je u ovoj rundi financiranja u Leanpay investirao 2,5 milijuna eura.

Leanpay je napravio fantastičan napredak posljednjih mjeseci i uvjereni smo da ova transakcija može dodatno ubrzati izvanrednu izvedbu. Gotovo trostruko povećanje prihoda i povjerenja od gotovo 400 online web shopova potaknuli su nas da i dalje podržavamo tim u postizanju zajedničkih ciljeva, izjavio je Jure Mikuz, Managing Partner u South Central Ventures koji je i prije ove runde financiranja investicijski podržao Leanpay.

Vezane vijesti