United Grupa predstavila novu generaciju EON televizije

Đurđević je najavio da se u United Cloudu radi na još naprednijim rješenjima koja će EON TV donijeti korisnicima.

Zimo Zimo | 07.09.2021. / 16:58

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Zahvaljujući stalnom razvoju EON TV platforme, korisnicima je dostupan gotovo cjelokupan sadržaj na zahtjev na svakom uređaju, i to potpuno personalizirano. O ovoj nagrađivanoj TV platformi te kako je zahvaljujući njoj konzumiranje sadržaja i multimedije u Hrvatskoj podignuto na još napredniju razinu, pričalo se prvog dana TV marketa NEM Dubrovnik 2021 od strane predstavnika United Grupe, vodećeg pružatelja medijskih i komunikacijskih usluga u Jugoistočnoj Europi.

EON u Hrvatskoj odgovara na višestruke korisničke potrebe i spaja dva svijeta u jedan - linear TV i on demand. Sa strane sadržaja donosi najtraženije kanale uz mogućnost gledanja do sedam dana unatrag. Svima u Hrvatskoj je dostupan najgledaniji informativni kanal N1 te svi Sport Klub kanali. Osim toga, EON donosi i kanale iz Discovery ponude kao što su Eurosport, Discovery, TLC itd koji nisu prisutni na ostalim platformama. Ukupno više od 160 različitih kanala s najvećom ponudom HD. U pakete je bez dodatne naplate uključen i pristup Video Klubu s preko 19.000 naslova koji uključuju vrhunske serije, klasik filmove ali i blockbustere te najtraženije crtiće, izjavio je Adrian Ježina, CEO Telemach Hrvatska i Slovenia.

Slika nije dostupna Transformacija i personalizacija televizije, odnosno kako televizijski sadržaj utječe na ponašanje gledatelja?

EON platforma, koja se 2017. pojavila kao jedna od najnaprednijih TV platformi u regiji, svakoga dana procesuira više od 50.000 video sadržaja i konzumira se kroz više od 1.5 milijuna uređaja. Ona korisnicima donosi mogućnost gledanja sadržaja na nekoliko uređaja, bilo gdje i preko bilo kojeg internet pružatelja. Također, nudi i mogućnost otvaranja profila i personaliziranih preporuka, posebnog okruženja za djecu kao i sportski način rada. To je „network agnostic“ TV servisna platforma, koja spremno distribuira sve vrste sadržaja, putem bilo koje mreže, na bilo koji uređaj, na bilo koju lokaciju, u bilo koje vrijeme velikom broju korisnika, i to potpuno personalizirano.

Osim što dovodi gotovo cjelokupan sadržaj koji je danas dostupan na zahtjev na gotovo svakom osobnom uređaju, EON Smart box se slobodno može nazvati kućnom konzolom za zabavu.

Pojavom Google Android TV ekosistema, operatorima i razvojnim centrima je pružen u ruke operativni sistem sa mnoštvom mogućnosti koji izlaze iz same domene televizije. Tako u okviru EON TV platforme imamo pojavu kompletnog „app store-a“ na kojem se nalazi više od 5.000 aplikacija, kao i „gaming“ segmenta. Također, korisnicima se omogućilo da kroz isti uređaj mogu konzumirati personalizirani privatni sadržaj, foto, audio, video, kao i da upravljaju svojim Smart Home uređajima i TV sadržajem putem Google Assistenta i Voice Search-a, izjavio Srđan Đurđević, CEO razvojnog centra United Cloud.

Isto tako, Đurđević najavljuje da se u United Cloudu radi na još naprednijim rješenjima koja će EON TV donijeti korisnicima.

Naši razvojni timovi trenutno rade na kreiranju jedinstvenog UX koji bi išao kroz jedan uređaj, jednu aplikaciju i jednu pretplatu. Želimo sve dostupne 3rd party aplikacije integrirati kroz EON UI i EON Smart box, kako bi korisnici na jednom mjestu kroz unificirani UX, search i content discovery dolazili do željenih sadržaja, istaknuo je.

Jedan od zaključaka panela je da EON TV platforma United Group postavlja standarde za korisničko iskustvo u regiji i doprinosi razvoju u području multimedije i načina konzumiranja sadržaja.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti