Fond rizičnog kapitala Lead Ventures, specijaliziran za investiranje u scale-up kompanije, odlučio je uložiti čak tri milijuna eura u zagrebačku tvrtku Amodo. Ovoj tvrtki, koja svojim rješenjima utječe na živote vozača i budućnost poslovanja osiguratelja, investicija će omogućiti širenje tržišta i daljnji razvoj proizvoda temeljenih na telematici, poput platforme Connected Insurance koja osigurateljima omogućava da ponude personalizirane proizvode kreirane prema ponašanju potrošača, a koju već koriste neki od najuglednijih osiguratelja diljem svijeta.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Platforma Connected Insurance koju je razvio Amodo mijenja život vozača jer zahvaljujući aplikaciji na uvid dobivaju brojne podatke koji se odnose na njihovu vožnju - koliko brzo voze, kako se snalaze u zavojima, podatke o ubrzanju, kočenju i sl. Podatke zatim obrađuje analitički softver te ih šalje vozaču u obliku informacije o tome koliko je sigurna i energetski učinkovita njegova vožnja. Vozači također dobivaju nagradu za pravilno i pažljivo ponašanje, u skladu s aplikacijom, a koje vožnju čini sigurnijom i energetski učinkovitijom.

Najveći interes za ovakav tip aplikacija imaju upravo osiguratelji jer je ponašanje u vožnji odlučujući faktor u procjeni rizika osiguranja vozila, vozača i putnika. To znači da vozači prilagodbom ponašanja mogu izravno utjecati na smanjenje troška osiguranja te značajno uštedjeti, dok osiguratelji dobivaju mogućnost ponude personaliziranih, “just in time” proizvoda u skladu s ponašanjem osiguranika.

Na primjer, vozaču automatski stiže ponuda za ugovaranje putnog osiguranja online u trenutku kada se približava granici, dok će vozačima koji učestalo putuju određenom rutom stići ponuda specifičnog kasko osiguranja ovisno o uvjetima vožnje osiguranika.

Tržište polica osiguranja temeljenih na ponašanju osiguranika (user-based insurance) iz godine u godinu bilježi sve veći rast. U ovom trenutku prodano je više od 25 milijuna polica za 417 različitih vrsta osiguranja temeljenih na ponašanju potrošača u 55 zemalja. Većina vodećih osiguratelja predstavila je ili planira predstaviti ovaj tip usluge, a predviđa se i kako će do 2025. godine ovo biti tržište vrijedno 95 milijardi dolara, s godišnjim rastom od 18%.
Lead Ventures VC fond pokrenut je 2018. godine i planira uložiti 100 milijuna eura u Mađarsku i zemlje CEE regije, a prepoznali su potencijal u hrvatskoj tehnološkoj tvrtki Amodo zbog tržišta koje se rapidno širi.

Amodo je brzorastuća, inovativna kompanija koja se već dokazala na području osiguranja temeljenih na ponašanju potrošača, s nekoliko glavnih klijenata, poput AIG-a, Porsche banke, P&V-a i Triglava. Uz pravu dokapitalizaciju, spremni su za proboj na nova tržišta i povećanje baze korisnika. Amodo također ima potrebu za širenjem kapaciteta kako bi se dalje razvijali u području IT-a, a zahvaljujući investiciji od ukupno 3 milijuna eura koje ćemo uložiti kroz period od 3 do 5 godina, Amado će uspostaviti novi razvojni centar u Budimpešti, izjavio je Balázs Haszonics, CFO Lead Venturesa, najnoviji član odbora direktora Amoda.

Amodo je tehnološka tvrtka osnovana 2013. godine u Zagrebu i jedina tehnološka tvrtka u Hrvatskoj koja je razvila platformu temeljenu na telematici, pomažući tako novim i inovativnim proizvodima iz sfere osiguranja temeljenog na ponašanju potrošača da nađu svoje tržište. Platforma omogućava osigurateljima jedinstveni kanal kojim klijente stavljaju u centar svog poslovanja, te za njih kreiraju personalizirane ponude temeljene na njihovu ponašanju. Plaftorma je dosad skupila podatke s više od milijardu kilometara putovanja od 1,5 milijuna vozila.

U zadnjih šest godina, Amodo je kreirao više od 25 proizvoda u 18 zemalja na 5 kontinenata za velike osiguratelje. U sljedeće tri godine želimo dinamično rasti i učetverostručiti broj osiguratelja s kojima radimo. U Lead Venturesu pronašli smo odličnog partner za tehnološki i poslovni razvoj Amoda, imaju značajnu snagu financiranja i široku mrežu poslovnih kontakata u regiji, izjavio je Marijan Mumdziev, glavni izvršni direktor Amoda.