5 stvari koje morate znati kada kreirate sadržaj na Instagramu

Instagram je moćna društvena mreža. S preko 200 milijuna aktivnih korisnika, Instagram je postao popularnija društvena mreža od Twittera u SAD-u, što pokazuje njezinu popularnost i moć, a vjerujem kako je slična situacija i kod nas.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 03.04.2014. / 11:22

5 stvari koje morate znati kada kreirate sadržaj na Instagramu

Instagram je moćna društvena mreža. S preko 200 milijuna aktivnih korisnika, Instagram je postao popularnija društvena mreža od Twittera u SAD-u, što pokazuje njezinu popularnost i moć, a vjerujem kako je slična situacija i kod nas.

Kako na svakoj društvenoj mreži, tako i na Instagramu postoje pravila i trikovi kojih bi se trebali pridržavati želite li biti uspješni i polučiti rezultatima. 

Važna činjenica je što treba dobro poznati publiku kojoj se obraćate na pojedinoj društvenoj mreži, pa je tako na Instagramu najviše korisnika 20+ godina, a namijenjen je prvenstveno za korisnike na mobilnim uređajima, gdje se mogu pronaći odlični vizuali i hashtagovi.

1. Pronađite ljepotu bilo gdje

S obzirom na to da se radi o vizualima, važno je pokazati kako vaša kompanija vidi svijet. Ne mora se uvijek sve svoditi na proizvode ili usluge koja kompanija nudi. Budite kreativni i zanimljivi.

2. Upoznajte  vašu zajednicu

Svaki brand trebao bi dobro poznati svoju publiku, što oni vole o vašem brandu i pronaći koje stvari mogu potaknuti njihovu maštu. Primjerice, ako se bavite hranom, možete staviti praznu zdjelicu i pitati vaše fanove koja im je najdraža hrana, ili ako vaši fanovi vole glazbu, jednostavno stavite nešto ovako.

3.  Koristite se filterima

Filteri mogu ponekad biti od velike važnosti, ovisno o tome što želite komunicirati. Crno bijeli filter dati će vašoj fotografiji umjetničku dušu, recimo bilo bi dobro koristiti ovaj filter kod profilnih fotografija ljudi ili ako želite naglasiti kontrast. Na raspolaganju vam je 20 filtera stoga isprobajte što najbolje funkcionira za vašu fotku.

4. Potražite inspiraciju

Bez inspiracije izgubit ćete puno vremena tražeći “savršenu” ideju za fotku. Pratite druge brandove i gledajte kako oni rade, jer će vam to svakako dati ideju što staviti na Instagram. Postoje na tisuće odličnih profila brandova kao što su Nike, General Electrics, Oreo, Starbucks, GoPro, Vogue Magazine, Red Bull, MTV i mnogi drugi.

 

5.  Koristite se hashtagovima

Postoji cijela nauka oko korištenja hashtagova o kojima su pisali na službenom Instagram blogu, no važno je spomenuti da morate biti specifični, relevantni i pažljivi. Hashtagovi su dobar način kako prikupiti nove followere, te se uključiti u grupe zajedničkih interesa te samim time proširiti poruku o vašem brandu.

I naravno pratite Vip koji je omogućio ovih nekoliko savjeta!

Foto izvor

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti