AI osvaja Weekend: Inovacije i strategije za primjenu umjetne inteligencije u biznisu

Koliki budžet kompanije moraju izdvojiti za implementaciju umjetne inteligencije? Koje procese moraju proći? Koje su prednosti za kompanije i postoje li potencijalni nedostaci pri uvođenju umjetne inteligencije?

Martina Čizmić | 10.06.2024. / 16:39

Umjetna inteligencija (Foto: Getty Images)

 AI Weekend, koji će se prvi put održati u sklopu popularnog Weekend Media Festivala od 19. do 22. rujna u Rovinju, okupit će sve koji žele saznati nešto više i konkretnije o primjeni umjetne inteligencije u poslovanju. AI Weekend će tako poslovnoj zajednici pružiti odgovore na ključna pitanja vezana uz AI i biznis, uključujući: Koliki budžet kompanije moraju izdvojiti za implementaciju umjetne inteligencije? Koje procese moraju proći? Koje su prednosti za kompanije i postoje li potencijalni nedostaci pri uvođenju umjetne inteligencije?

Odgovore na pitanja poput onoga kako točno umjetna inteligencija funkcionira u korporacijama, koji su principi uspješnih, ali i neuspješnih AI projekata, posjetiteljima AI Weekenda donijet će stručnjak za umjetnu inteligenciju Tobias Zwingmann. Kao vodeći autor, govornik i savjetnik za umjetnu inteligenciju te upravljački partner njemačke AI konzultantske tvrtke RAPYD.AI, Zwingmann već deset godina pomaže B2B tvrtkama diljem svijeta usvojiti umjetnu inteligenciju i strojno učenje kako bi razvili i unaprijedili svoje poslovanje. Njegova sposobnost da složene koncepte učini razumljivima i primjenjivima čini ga jednim od najtraženijih predavača iz područja umjetne inteligencije.

Još jedno jako ime koje dolazi na AI Weekend svakako je Adam Silverman, osnivač startup tvrtke agentOps iz Silicijske doline, koji će sudionicima Festivala približiti sve što se događa u Silicijskoj dolini. Razgovarat će se o multiagentskim sustavima i kako su oni relevantni i primjenjivi u različitim poslovanjima. Silverman je istaknuti lider i inovator iz područja umjetne inteligencije te jedan od ključnih igrača u globalnoj tehnološkoj zajednici.

Za svaki AI projekt potrebni su određeni resursi, konkretan problem koji se rješava i, možda najbitnije, internal championi - ljudi unutar kompanija koji guraju projekte. Što se događa kada uprava želi implementirati AI, ali u middle managementu postoje osobe koje nisu spremne za ovu tech promjenu? Koliko je teško, pa čak i nemoguće, raditi projekte s kompanijama koje nemaju internal champione i kako to riješiti? O ovoj temi otvoreno i iskreno će govoriti Davor Aničić u predavanju pod nazivom “No internal champion, no project. Or?”.

Još jedno važno pitanje koje će se diskutirati na AI Weekendu je – kako krenuti u svijet AI-a? Treba li uzeti gotov proizvod AI startupa ili raditi s agencijom na custom made rješenju? Ili pak uspostaviti vlastiti interni tim? To nije pitanje koje muči samo male kompanije, već i renomirane tech kompanije koje već imaju svjetski uspješne proizvode. Na AI Weekendu o ovome će govoriti predstavnici jedne od najboljih hrvatskih kompanija s uspješnim svjetskim tech proizvodom.

Europa je prva regija koja je predstavila sveobuhvatan pravni okvir za AI poznat kao AI Act. Cilj ove regulative je osigurati da razvoj i implementacija AI tehnologija budu u skladu s europskim vrijednostima, etikom i osnovnim pravima. O implementaciji AI Acta, hoće li on poljuljati startup scenu i koje kompanije će biti hrabre razvijati AI proizvode u Europi doznat će se na panel raspravi između Daniela Abboua, generalnog menadžera KI Bundesverband i predsjednika EU AI Foruma te Orestisa Trasanidisa, AI i Silicon Valley Leader u EIT Community ( European Institute of Innovation and Technology) koju će moderirati Milly Doolan, izvršna direktorica kompanije Euronavigator.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti