Još prošle godine internetom su kružile glasine o pametnim zvučnicima na kojima navodno radi Facebook, a ovog tjedna ponovno su objavljene informacije o ovim uređajima, ovog puta s malo više detalja. Prema tim informacijama, već tijekom ljeta možemo očekivati dva modela pametnih zvučnika koji će imati 15 inčne ekrane i koji se trenutno razvijaju pod kodnim imenima Aloha i Fiona. Zuckerberg je navodno planirao predstaviti ove uređaje tijekom svibnja, no njihovoj je predstavljane odgođeno za koji mjesec kako bi inženjeri dobili više vremena za usavršavanje softvera i poboljšanje zvuka.

Na Facebookove pametne zvučnike možemo gledati kao na nastavak strategije zbližavanja i povezivanja korisnika o kojoj Mark Zuckerberg sve više govori jer će veliki ekrani biti idealni za video razgovore, a na njima će se, naravno, prikazivati i druge informacije s ove društvene mreže, obavijesti, videozapisi, fotografije i slično.

Prema predviđanjima analitičara iz kompanije Canalys, tržište pametnih zvučnika ove bi se godine moglo udvostručiti u odnosu na 2017. te se očekuje prodaja oko 50 milijuna komada – iako je konkurencija jaka i predvodi je Amazon, prednost Facebooka mogla bi biti upravo u velikom ekranu, iako je jasno kako će takvi ekrani povećati njihovu cijenu te bi za dobar dio korisnika upravo ona mogla biti najvažniji faktor prilikom odluke o kupovini ovog gadgeta.

Model Aloha koji će se navodno prodavati pod imenom Portal trebao bi biti napredniji te će imati kameru za prepoznavanje lica (kako bi odmah znao o kojem je korisniku Facebooka riječ) i s njim će se upravljati putem glasovnih komandi (ranije se spominjao čak i Facebookov glasovni asistent). Iako o tome još nema konkretnih informacija, za pretpostaviti je da će se, kao i na konkurentskim uređajima, s ovim modelima moći upravljati drugim pametnim uređajima u kući, slušati glazba putem popularnih aplikacija za streaming itd.

Inače, prema izvorima upoznatima sa situacijom, Facebook tijekom sljedećih nekoliko godina planira predstaviti više uređaja namijenjenih gledanju videozapisa, komunikaciji i, naravno, pregledavanju sadržaja s Facebooka te su Aloha i Fiona tek prvi u nizu uređaja koje očekujemo od ove kompanije.

Izvor: Fast Company