Amazon predstavio konkurenta YouTubeu

Amazon Video Direct korisnicima omogućuje uploadanje sadržaja koji će se prikazivati ili u okviru pretplatničkog servisa Prime ili besplatno, uz prikazivanje reklama

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 11.05.2016. / 08:49

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Googleov YouTube najpopularniji je video servis na svijetu s više od milijardu jedinstvenih korisnika mjesečno, a ovog tjedna Amazon je predstavio video servis koji bi u budućnosti mogao postati najveći konkurent Googleu. Amazon Video Direct korisnicima će omogućiti uploadanje videozapisa i zarađivanje od pregledavanja sadržaja, odnosno prikazivanja reklama, a ovaj servis na početku bit će dostupan u SAD-u, Njemačkoj, Austriji, Japanu i Velikoj Britaniji, dok će se naknadno pojaviti i na drugim tržištima.

Korisnicima je dostupna opcija besplatnog pregledavanja sadržaja – pri čemu će se uz sadržaj prikazivati i reklame, a korisnicima Amazon Prime pretplatničkog servisa videozapisi prikazivat će se bez reklama. Inače, Amazon već ima video servis Prime Video s kojim na tržištu konkurira Netflixu, a kupili su i video servis Twitch koji je namijenjen gamerima. 'Sada postoji puno više opcija za distribuciju sadržaja nego ikada prije, a s Amazon Video Directom po prvi puta korisnici imaju mogućnost objavljivati vlastiti sadrža unutar premium pretplatničkog servisa (Amazon Prime)', komentirao je Jim Freeman iz Amaznovog video odjela dodavši kako će njihov servis omogućiti još lakše povezivanje ljudi koji stvaraju i objavljuju sadržaj s korisnicima koji traže kvalitetan video sadržaj.

Analitičar Dave Lee kaže kako se uz Amazonovo predstavljanje video servisa mogu postaviti brojna pitanja – npr. kako se Direct Video razlikuje od YouTubea, kako mislite konkurirati najvećem i najpopularnijem video servisu na svijetu i kako će privući neke poznatije korisnike. On pretpostavlja kako bi Amazon novi video servis mogao promovirati upravo privlačenjem poznatih osoba (možda baš nekih koji su slavu stekli na YouTubeu) koji bi trebali privući pažnju gledatelja, no takav bi način promocije mogao biti skup i pitanje je hoće li se isplatiti, tj. hoće li zaista privući milijune ljudi koji već godinama koriste YouTube.  

Izvor: The Guardian

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti