Amazon posljednjih godina povećava svoje investicije u originalni sadržaj putem streaming servisa Prime Video te televizijskih studija. Prošle godine potrošio je čak 13 milijardi dolara na sadržaj za svoje glazbene i videoservise, što je dvije milijarde dolara više u odnosu na godinu ranije.

Kino, ilustracija U kino na film i hipnozu: Eksperimentom željeli testirati iskustvo gledanja filma

Sada su, prema izvještajima američkih medija, fokus proširili prema filmovima za kina, na čija snimanja godišnje namjeravaju potrošiti milijardu dolara. S produkcijom namjeravaju početi sljedeće godine, a plan je da njihovi studiji godišnje objave između 12 i 15 visokobudžetnih naslova. To su planovi samo za početak te u budućnosti možemo očekivati daljnje širenje na to tržište, odnosno možda će s vremenom povećati investicije i snimati više filmova.

Nakon što su se mrežom proširile te informacije, reagirala je i burza, te su skočile cijene kompanija povezanih s kinom i distribucijom filmova.

Vijest o ulasku najvećeg online trgovca na ovo tržište i nije neko iznenađenje, s obzirom na to da je Amazon nedavno platio gotovo 8,5 milijardi dolara za preuzimanje MGM-a. Ta je kompanija vlasnik kataloga oko 4 tisuće filmova, uključujući i poznate franšize poput filmova o Jamesu Bondu.

Amazon preuzima MGM Amazon najavio preuzimanje MGM-a za 8,45 milijardi dolara

Također, sličnu je mogućnost nedavno najavio i izvršni direktor Cineplexa Ellis Jacob kada je rekao da njegova kompanija pregovora s “online igračima” poput Amazona i Applea o prikazivanju njihovih filmova u kinima. Od sljedeće godine tako možemo očekivati Amazonove filmove u kinodvoranama, a u budućnosti, dakle, možda čak i Appleove filmove.

Izvor: Hollywood Reporter

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju