Zagrebački inkubator poduztnišva i tvrtka mStart zajedno su organizirali Ultra haktječaj, kombinaciju hakcathona i natječaja u trajanju od 14 dana, gdje je prvo mjesto osvila aplikacija Ultra PhotoWall.

Nakon selekcije prijavljenih projekata predstavilo se  osam timova koji su pred stručnim žirijem prezentirali svoja rješenja. U žiriju su bili predstavnici ULTRE, ZIP-a, mStart-a i Agrokora.

Ultra PhotoWall na velikom „video zidu“ tijekom Ultra festivala  prikazuje svaku sliku korisnika Instagram označenih hashtagom Ultra festivala. Nakon festivala svatko tko je stavio svoju sliku dobije poseban video sa svim slikama kao svojevrsnu uspomenu na Ultra festival.

Drugo mjesto osvojila je aplikacija Ultra Companion koja sve potrebne informacije vezane za bolje snalaženje na festivalu ujedinjuje u jednu aplikaciju, dok je treće mjesto pripalo je Ultra Europe Social Sport & Taggium aplikaciji koja nudi informacije o festivalu, wi-fi spot na festivalu te TAGGIUM veliku fotografiju od 1GB piksela na kojoj se sudionici mogu pronaći i tagirati (označiti) sebe i svoje prijatelje.