S 1.2 milijuna dolara investicije i kreativnom idejom, aplikacija Yo objavila je kako stigla do čak 2 milijuna korisnika. Naravno ovo je veliki napredak s obzirom da je aplikacija objavljena tek prije mjesec dana.

Yo, osim što šalje poruku Yo, puno više je od tako jednostavne aplikacije.  Kompanije pokušavaju pronaći način kako pomoću ove aplikacije promijeniti način kako se ljudima šalju informacije, primjerice, neka kompanija vam može poslati poruku “Yo” kada ima akciju u svojoj trgovini ili kada imate recimo jeftini put za turističko putovanje.

Yo je 23. lipnja objavio kako je stigao do brojke od milijun korisnika, a njegov broj očito drastično raste, pa je tako danas objavljeno na Twitter kako su dosegli 2 milijuna korisnika. Iako se ne nalaze više niti u top 150 besplatnih aplikacija na App Storeu, Yo je otvorio API za druge developere koji mogu implementirati ovaj sustav u svoje aplikacija. 

Za sada nije objavljeno ništa vrijedno spomena, no ako se trend rasta novih korisnika nastavi, uopće ne sumnjamo da će se Yo implementirati i u druge popularne aplikacije.