Nakon što su brojke prodaje iPhonea 5C bile ispod očekivanja, Apple se okrenuo Tumblru kao platformi za promociju svog 5C uređaja.

Kako prenosi 9to5mac, Apple je pokrenuo novi Tumblr profil na kojem promovira svoj novi uređaj kroz nekoliko videa, točnije njih 5 koliko je i boja uređaja, uz to da ima još jedan video “Coming soon” koji za sada nema nikakvih dodatnih informacija.

Profil se pojavio zadnjih nekoliko dana, a primijećeno je da se njihovi postovi promoviraju na Tumblru odnosno Yahoou, inače Appleovim partnerima. Kampanja pod nazivom “Every color has a story” donosi upravo to, svaka boja uređaja ima svoju priču koja se odvija oko maskice, odnosno njihovih rupica na pozadini.

Apple se okrenuo Tumblru kako bi promovirao svoj iPhone 5C

Iz izvornog koda može se otkriti profil Vimeo na kojem su videi dodani, a koji pripada MAL-u, Appleovoj kreativnoj agenciji iz Los Angelesa, inače diviziji dugoročnog Appleovog partnera TBWA.

Zanimljivo je vidjeti kako i Apple koristi razne marketinške kanale kako bi promovirao svoje proizvode, a među kojima je i vrlo popularan Tumblr.  Stranicu možete pogledati na ovom linku, no odmah je na prvu vidljivo da se radi o Appleovoj estetici i jednostavnosti.