Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Iako je njihova iAd platforma lansirana 2010. godine, Apple je 2012. godine od prodaje oglasa na mobilnim uređajima uspio zaraditi 125 milijuna dolara, dok su njihovi konkurentni AdMob — koji je Google kupio samo nekoliko mjeseci nakon pojave iAds-a — zaradio 243 milijuna dolara, te Millennial Media 151 milijun dolara.

Ovaj puta Apple ima drugačiji plan za svoje oglase. Kako prenosi AdAge, kompanija će ove godine lansirati novi video iAds koji će se automatski pojaviti preko cijelog ekrana na iPadu ili iPhoneu, malo drugačiji koncept od ideje oko iAdsa na koji ljudi moraju kliknuti prije nego im se pojavi na ekranu.

Ljudi koji su već imali priliku susreti se s svim oglasima kažu kako su oglasi “međuprostorni” odnosno pojavit će se nakon što odigrate nivo u nekoj igri ili jednostavno završite čitanje članka, no sigurno se neće pojaviti nakon svakog članka ili nivoa.

Za sada je nepoznato koliko će Apple naplaćivati ovakve reklame i hoće li ih prodavati kroz svoju nedavno lansiranu oglasnu mrežu.

Inače, Apple je na početku naplaćivao milijun dolara svoje rich-media oglasne jedinice, da bi kasnije spustio cijenu na 100.000 dolara, što pokazuje kako oglašivači nisu bili pretjerano zainteresirani za ovaj način oglašavanja.

Iako je moćan igrač na području mobilne industrije, Apple je relativno slab kada pričamo o mobilnom oglašavanju, pa tako eMarketer predviđa kako će ove godine samo 3% ukupnog prihoda od oglašavanja u SAD-u pripasti Appleu, dok će 49% odlaziti na Google i 15% na Facebook.

Navodi se kako su oglašavači zainteresirani za nove video oglase, no vjerojatno neće odmah ulagati velike količine novca, već će testirati oglase u sklopu većih poslova s Appleom.