Apple je poznat po svojim kreativnim reklamama za svoje proizvode, no ponekad se ti proizvodi uopće ne pojavljuju u reklami, no poruka je jasna.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Ova reklama, za koju nismo sigurni da li je ikad osvanula u televizijskom programu, pokazuje 30-godišnjeg Stevea Jobsa na sastanku dioničara u kojoj se osvrnuo na kompaniju i kako ona funkcionira.

Apple je osim hardverske i softverske kompanije, ujedno i kompanija koja jako dobro razumije marketing, a taj video govori upravo o tome.