Australski matematičar izračunao da je za sav kaos koji je izazvao koronavirus odgovorna tek – žličica problema

Kad je u obzir uzeo sve trenutačne nositelje virusa, izračunao je da svi oni zajedno u organizmu imaju 3,3 kvadrilijuna stanica COVID-19.

Hina | 16.11.2020. / 14:09

Ukupna količina patogena koronavirusa kojom se u svijetu zarazilo 53 milijuna ljudi stane u malo više od jedne čajne žličice, izračunao je australski matematičar Matt Parker.

Drugim riječima, kad bi se prikupili svi patogeni koji su dosad zarazili 53 milijuna ljudi u svijetu, dobili bismo volumen od osam mililitara tekućine, piše Daily Mail, a u jednu čajnu žličicu stane otprilike šest mililitara tekućine.

TV matematičar Parker iznio je nekoliko pretpostavki da bi došao do spomenutog broja, no kaže da bi čak i u najvećoj projekciji njegovih procjena čitava količina koronavirusa uspjela stati u čašicu za rakiju, što iznosi oko 45 mililitara tekućine.

Sav kaos koji je nastao u svijetu... svodi se na žličicu problema, rekao je u svojem podcastu koji se prikazuje pod nazivom "Problem riješen".

Čestice koronavirusa vrlo su malene, one su samo kod koji uništava zdrave stanice, pojasnio je Parker.

Zapravo, COVID-19 je milijun puta manji od ljudske stanice, a Parker je, kao suradnik u jednoj BBC-jevoj znanstvenoj emisiji izradio svoju procjenu broja stanica u svakom oboljelom od virusa na temelju virusnog opterećenja izmjerena brisovima, odnosno na temelju rezultata istraživanja objavljenih u medicinskom časopisu Lancet.

Koristeći brojku od 300.000 svakodnevnih novih slučajeva zaraze u svijetu i uz pretpostavku da je svaka osoba zarazna 14 dana, izračunao je broj ljudi koji su trenutačno nositelji virusa.

Kad je sve pomnožio, izračunao je da svi oni zajedno u organizmu imaju 3,3 kvadrilijuna stanica COVID-19.