Hrvatski dizajn-start-up Baggizmo prije tjedan dana uspješno je lansirao svoju kampanju na američkoj platformi za crowdfunding, Kickstarteru, kojom sakuplja fond od 35.000,00 USD za pokretanje ove inovativno dizajnirane torbe u Hrvatskoj. Od toga je u prvih tjedan dana kampanje već postignuto 33%, dok ostatak mora ostvariti do 8. srpnja ove godine.

Tim je povodom ovih dana lansiran i video koji predočava praktičnu primjenu Baggizma te kako je nastao.

Popularnost Baggizma kao proizvoda potvrđuju pledgevi na Kickstarteru koji se u vrlo visokom postotku odnose na kupnju same torbe, što potvrđuje njegovu tržišnu afirmaciju.

Već u prvom  tjednu kampanje Baggizmo je postavio nove standarde u Hrvatskoj vezano za samu pripremu kampanje i naišao na podršku stručne javnosti. Tom prilikom citiramo Ivana Szekereša s Crowdfunding akademije: „Za razliku od većine do sada viđenih kampanja Baggizmo je kampanja koja djeluje vrlo promišljeno, tim više što iza čitave priče o torbi za svakog suvremenog muškarca koji drži do sebe i svojih gadgeta stoji tim od čak 25 ljudi što stalnih, a što povremenih suradnika. Na nama je da doista iz petnih žila podržimo Baggizmo, ne samo zato što vjerujemo da je odličan projekt, nego i zato što vjerujemo da može postaviti nove standarde što se tiče pripremljenosti kampanja grupnog financiranja koje dolaze iz Hrvatske."

Osnivač Baggizma, Ladislav Jurić poziva građane da aktivno podrže Baggizmovu kampanju iz nekoliko razloga: “Drago mi je da se već sada pokazala popularnost Baggizma kao proizvoda, koja je vidljiva iz same podrške kampanji. Naime, do sada su je njezini pobornici podržali kupnjom same torbe putem naše Kickstarter stranice. Međutim, iznimno velika pomoć projektu može se pokazati i donacijom od 3 USD putem bilo koje kreditne kartice. Iako ja potječem iz IT sektora, Baggizmo je prvi hrvatski dizajn-start-up, a mi se prvi iz Hrvatske natječemo na Kickstarteru u kategoriji produkt dizajna. Ako uspješno realiziramo kampanju – vjerujem da ćemo ohrabriti mnoge druge poduzetnike s inovativnim proizvodima da putem Kickstartera pokrenu proizvodnju, izvoz i ostvare kontakt s investitorima. Kickstarter je platforma koja je uspostavila novu paradigmu, onu s fokusom na kapitalizam kao društveni pokret. Omogućuje da autentični i kvalitetni projekti budu realizirani i ostanu nezavisni, a sve uz podršku zajednice.“

Baggizmo na Kickstarteru u prvih tjedan dana ostvario 33% ukupnog budžeta

Ukratko o Baggizmu

Baggizmo je jedinstvena praktična muška torba namijenjena za svakodnevno nošenje osobnih mobilnih elektroničkih uređaja i sitnih predmeta. Može se neprestano nositi bez ometanja radnih aktivnosti – primjerice tijekom vožnje automobila ili bicikla, ugodna je za nošenje i omogućuje brzo rukovanje. Pored toga, njezine minimalističke linije vizualno odgovaraju različitim odjevnim stilovima muškaraca, skladno se uklapajući u uobičajene poslovno-privatne okvire.

Projekt je pokrenuo Ladislav Jurić, menadžer u IT-u, koji je za prvog partnera u projektu našao u svojoj supruzi, međunarodno nagrađivanoj dizajnerica Izvorki Jurić, koja je za Baggizmo razvila brand-strategiju i strategiju razvoja proizvoda. Dizajn same torbe potpisuje studio za dizajn – Manufakturist, autor brand-fotografija je istaknuti modni fotograf Mladen Šarić, kreativnu komunikaciju osmislio je Vanja Blumenšajn (Señor), a video je režirao Luka Vucić.

Cilj kampanje, koja će trajati sve do 08. srpnja 2015. jest sakupiti fond od 35.000,00 USD u svrhu pokretanja proizvodnje zasnovane u Hrvatskoj. Sam uspjeh kampanje Baggizma (www.baggizmo.me) uvjetovan je podrškom hrvatske i međunarodne zajednice za vrijeme trajanja kampanje – počevši već od uplate u iznosu od 3 USD. Međutim, kampanju se već značajno može podržati i dijeljenjem Baggizmovog sadržaja na društvenim mrežama.