Prije dvije godine, osnivači inovativne Beyond Seen Screen platforme, Mario Drevenšek, Miroslav Zarić i Krešimir Puljić, došli su na ideju o revolucionarnoj tehnologiji koja će promijeniti način konzumiranja video sadržaja. Potaknuti svojim osobnim navikama, traženjem dodatnih informacija vezanih za filmove, glazbu i općenito video sadržaje, smislili su rješenje koje omogućuje brz dohvat informacija.

Ovaj uspješan hrvatski tim razvio je novu digitalnu platformu koja omogućuje interaktivnost s video sadržajem koji se prikazuje na ekranu, a s jednim od osnivača, Miroslavom Zarićem, popričali smo o cjelokupnom konceptu i načinu na koji platforma funkcionira.

Kako platforma radi?

Zamislite da je moguće na jednostavan i brz način pomoću pametnog telefona skenirati film koji gledate i dobiti informacije o glumcima, redatelju, zanimljivim scenama sa snimanja, intervjue i slično. Kada gledate svoj omiljeni kulinarski show dobiti recept, kupiti knjigu ili namirnice iz recepta u obližnjem dućanu na brz i efikasan način. Ili da, dok gledate glazbeni spot omiljenog benda, na jednostavan način dobijete informacije o njihovoj turneji, mogućnost kupovine karte za koncert ili neki drugi proizvod koji bend promovira. Sve je to sada moguće s Beyond Seen Screen platformom koja, kroz aplikaciju na pametnom telefonu, dostavlja dodatne informacije vezane za prikazani sadržaj.

Foto: Zimo/Beyond Seen Screen

Pomoću Beyond Seen Screen web aplikacije, informacije koje se žele dostaviti gledateljima dodaju se u bazu i vežu na video materijal. Gledatelji zatim pomoću istoimene aplikacije na pametnom telefonu i kamere u telefonu, skeniraju video sadržaj koji gledaju na ekranu. Platforma im kao rezultat skeniranja vraća informacije koje su vezane za taj video sadržaj. Ukratko, ono što je Shazam za audio, to je Beyond Seen Screen za video, kaže Miroslav Zarić, jedan od osnivača BSS-a. 

Riječ je o tehnologiji koja mijenja način na koji gledamo televiziju i koja dodaje novu dimenziju interakcije sa video sadržajem, a zbog svoje inovativnosti, platforma je zanimljiva i producentskim kućama, marketinškim agencijama, kao i kreatorima video sadržaja.

Najveći izazov bio im je osmisliti tehnologiju koja će omogućiti prepoznavanje videozapisa.

Testiranja su bila brutalna. Taman kada bismo se poveselili da smo nešto riješili, dogodilo bi se nešto što bi nas malo usporilo. No, konstantnim testiranjem i primjenjivanjem naučenog na jednoj iteraciji poboljšavalo je sljedeću. Samo iskustvo je bilo jako pozitivno, čak i sa svim poteškoćama, jer smatramo da je sve to dio normalnog razvojnog puta, kaže Miroslav.

Interakcija korisnika
Foto: Zimo/Beyond Seen Screen

Kada je riječ o budućim planovima, ovaj mladi startup u cilju ima skupiti što više partnera i klijenata, a upravo su potpisali suradnju i sa Discovery Film&Video, kako bi korisnicima aplikacije pružili što više zanimljivog dodatnog sadržaja.

U planu nam je dodavati funkcionalnosti unutar same aplikacije koje smo kroz fokus grupe potvrdili kao nešto potrebno te se širiti dalje, otkriva Miroslav.

Beyond Seen Screen startup također priprema i ICO (Initial Coin Offering) crowdfunding kampanju za prikupljanje sredstava za plasiranje platforme na globalno tržište te pozicioniranje brenda u samoj industriji. Ponuda tokena za privatne i institucionalne investitore krenula je početkom svibnja, a javna ponuda u planu je za drugi kvartal ove godine. 

Mladim poduzetnicima koji se žele okušati u vlastitim poslovnim pothvatima, BSS tim poručuje: Ne posustati! Mi smo na projektu radili zadnjih godinu i pol dana nakon radnog vremena, vikendima i blagdanima. I teško je. Žrtva je velika , no na kraju se isplati. Postajete druga osoba. Toliko toga naučite, ne samo o poslu i onome što radite, nego o samome sebi kao osobi i razvijate se na nevjerojatan način.

Kako točno funkcionira ova digitalna tehnologija, pogledajte u nastavku, a više o samoj platformi saznajte na službenoj stanici Beyond Seen Screen.