ChatGPT prvi puta zabilježio pad mjesečnog prometa

Smanjenje prometa znak je da se polako smanjuje privlačnost chatbota kao tehnološke inovacije, kažu u analitičkoj tvrtci Similarweb.

Hina | 06.07.2023. / 08:17

ChatGPT
ChatGPT (Foto: Afp)

ChatGPT, iznimno popularni chatbot tvrtke OpenAI pokrenut u studenom prošle godine, u lipnju je prvi put od lansiranja zabilježio mjesečni pad broja posjetitelja i prometa na svojoj web-stranici, objavila je u srijedu analitička tvrtka Similarweb.

Svjetski promet na stolnim i mobilnim uređajima na web-stranici ChatGPT smanjio se za 9,7 posto u lipnju u odnosu na svibanj, dok su jedinstveni posjetitelji web-stranice ChatGPT pali za 5,7 posto. Količina vremena koju su posjetitelji proveli na stranici također se smanjila za 8,5 posto, pokazuju podaci.

Smanjenje prometa znak je da se polako smanjuje privlačnost chatbota kao tehnološke inovacije, rekao je David Carr, analitičar u Similarwebu, dok je Rishi Jaluria iz RBC Capital Marketsa objasnio da podaci ukazuju na veću potražnju za generativnom umjetnom inteligencijom s informacijama u stvarnom vremenu.

OpenAI nije odmah odgovorio na zahtjev za komentar.

ChatGPT pokrenuo je upotrebu generativne umjetne inteligencije u svakodnevnim zadacima, od pisanja do programiranja, i dosegao 100 milijuna aktivnih korisnika mjesečno u siječnju, dva mjeseca nakon lansiranja.

To je aplikacija koja se najbrže razvija i sada se može pohvaliti s više od 1,5 milijardi mjesečnih posjeta, te je jedna od 20 najposjećenijih internetskih stranica na svijetu.

Nekoliko ChatGPT-jevih konkurenata, uključujući Googleov chatbot Bard, pokrenuto je u posljednjih nekoliko mjeseci.

OpenAI je također objavio ChatGPT aplikaciju na sustavu iOS u svibnju, što bi moglo smanjiti promet s njegove web-stranice. Neki također povezuju promjenu korištenja s ljetnim praznicima za škole jer sve manje učenika traži pomoć u pisanju zadaće.

Chatbot je preuzet više od 17 milijuna puta na iOS-u u čitavom svijetu do 4. srpnja, prema data.ai.

Nedavno usporavanje rasta moglo bi pomoći u kontroli troškova pokretanja ChatGPT-a, koji zahtijeva intenzivnu računalnu snagu za odgovaranje na upite. Sam Altman, izvršni direktor OpenAI-a, opisao je troškove rada usluga izazovnim.

ChatGPT besplatan je za korištenje, ali također nudi premium pretplatu, gdje korisnici mogu platiti 20 dolara mjesečno za pristup OpenAI-evu naprednijem modelu, GPT-4. Prema najnovijim procjenama YipitData, oko 1,5 milijuna ljudi prijavilo se za pretplatu u SAD-u.

OpenAI ove je godine predvidio prihod od 200 milijuna dolara.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti