Google je proteklih mjeseci intenzivno radio na promovisanju svoje socijalne mreže Google+, što je i brojčano imalo rezultate, tako da se u ovom momentu na Google+ registrovalo nešto više od 90 miliona korisnika.
Međutim, kao i u pravom životu, tako i u “životu” socijalnih mreža, kvantitet nije bitan za razvoj, nego je važniji kvalitet. Trenutna situacija na Google + mreži liči kao na neki scenarij iz horor filmova, te podsjeća više na grad duhova nego na socijalnu mrežu koja se aktivno koristi.
Socijalna mreža može opstati ukoliko su korisnici aktivni, dijele sadržaje, pozivaju prijatelje, komuniciraju na razne načine, te provode vrijeme na istoj, što se za Google+ i ne može reći, kako je to utvrdila tvrtka ComScore, koja se bavi monitoringom.
ComScore je došao do ponižavajućeg rezultata za Google, u kojem se navodi da svaki novoregistrovani korisnik, u prosjeku provede samo 3 minute mjesečno na Google+. Situacija je znatno drugačija kod Facebooka, na kojem prosječan korisnik provede 405 minuta mjesečno.
Korisnici širom svijeta šalju jasnu poruku: “Ne treba nam neka druga socijalna mreža”. Google u svom trudu da “progura” Google+ nije napravio ništa spektakularno i nažalost korisnicima nije jasno objasnio zašto je bolje da se koristi Google+ u odnosu na Facebook, koji inače trenutno ima oko 845 miliona registrovanih korisnika.
U borbi za korisnicima, kad je u pitanju aktivnost i vrijeme provedeno na socijalnoj mreži, ispred Google+ je i MySpace, čiji se korisnici u prosjeku zadržavaju oko 8 minuta, te Twiiter, kod koga je aktivnost oko 21 minut mjesečno.
Google mora korisnicima ponuditi nešto, što će dovesti do interakcija, do upotrebe mreže, inače bi Google+ mogao završiti kao i drugi servisi, poput Wave-a i slično.