Digital Touchpoint konferencija: Predstavljeni uspješni primjeri digitalizacije poslovanja

Uspješni primjeri digitalizacije poslovanja predstavljeni na Digital Touchpoint konferenciji u Zagrebu okupili velik broj stručnjaka iz bankarstva, paymenta i drugih djelatnosti

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 06.06.2019. / 12:53

Digital Touchpoint (Foto: Asseco)

Na Digital Touchpoint konferenciji koja je jučer održana u Zagrebu, vodeći stručnjaci u razvoju IT rješenja u poslovanju, zajedno s partnerima predstavili su niz uspješnih rješenja za digitalizaciju poslovanja u bankarstvu, paymentu i drugim djelatnostima. Konferencija u organizaciji tvrtki Asseco SEE i Payten privukla je preko 130 sudionika iz Hrvatske i regije. Od aktualnih tema s područja bankarstva, predstavljena su iskustva i praksa uvođenja instant paymenta, kao i prve naznake na koji način PSD2 regulativa mijenja financijsko tržište, a predstavljena rješenja uvelike reflektiraju trend razvoja proizvoda usmjerenih na kreiranje visoko personaliziranih digitalnih usluga koje nude agilnost, fleksibilnost i odlično korisničko iskustvo, posebice u kontekstu ulaska brzih FinTech igrača na tradicionalno bankarsko tržište.

Igor Gržalja, Predsjednik Uprave Asseco SEE Hrvatska (Foto: Asseco)

Na početku programa, gost govornik iz tvrtke Vingd, g. Mislav Malenica predstavio je ulogu koju umjetna inteligencija ima u stvaranju “ljudskog” faktora u poslovanju te kako pridonosi rastu prodaje u najrazličitijim sektorima. Naglasio je kako upravo kao kontrapunkt nazivu “umjetna” – takva vrsta inteligencije donosi rješenja koja “razmišljaju” kao čovjek, što čitavu automatiziranu komunikaciju čini ugodnijom i bližom čovjeku.

Prenoseći svoje iskustvo u bankarskom sektoru, predstavnici Asseca prezentirali su i aktualnu situaciju u dvije ključne teme za banke u 2019. – primjena PSD2 i instant payment.

Emil Sapunar iz RBA i Goran Božić iz Paytena pokazali su digitalizaciju i redizajn poslovnica i bankomata za nove generacije korisnika, a Domagoj Vuletić opisao je kako Payten aplikativno rješenje pridonosi potpunom novom korisničkom iskustvu korištenja bankomata.

Željka Janda Hegediš, Product Manager, Asseco (Foto: Asseco)

Zoran Kureljušić iz PBZ-a i Branka Pećnik iz Asseca, predstavili su implementaciju pametnih rješenja nove generacije agilnog mobilnog bankarstva razvijenog u suradnji Asseca i Intesa grupe. Napredno mobilno bankarstvo tako donosi niz noviteta poput prebacivanja novca na račun kontakata iz imenika jednim klikom, ugovaranja usluga i resetiranja PIN-a bez odlaska u poslovnicu i još mnogo više.

Naglašen je i trend prelaska prodajnih aktivnosti banaka i drugih institucija iz poslovnica na digitalne kanale, pa je predstavljeno i rješenje Digital Origination by Asseco, koje na siguran način uz odlično korisničko iskustvo omogućava bankama zasnivanje odnosa s novim klijentima u samo 10 minuta, bez odlaska u poslovnicu, kao i ugovaranje kredita i drugih usluga ovim kanalom.

Od ostalih tema, sudionici su imali prilike čuti i o uspješnoj implementaciji komunikacijskog rješenja Live by Asseco u HEP-u, saznati o prednostima uvođenja digitalnog potpisa, kao i vidjeti demonstraciju naprednih metoda autentikacije korisnika.

Ivan Bušić, Član Uprave Payten d.o.o. (Foto: Asseco)

Igor Gržalja, predsjednik Uprave Asseco SEE Hrvatska istaknuo je: "Po svemu što smo danas imali prilike čuti, jasno je da je korisničko iskustvo uz sigurnost podataka imperativ broj jedan. Drago nam je da u suradnji sa svojim klijentima imamo prilike pridonijeti podizanju općeg nivoa digitalizacije usluga u Hrvatskoj i šire i kroz to poboljšati svakodnevnicu naših sugrađana."

"Sigurna online plaćanja bez suvišnih koraka i nove generacije bankomata iz temelja mijenjaju kako obavljamo transakcije, a rezultati u prvoj polovici godine jasno pokazuju da je Payten prepoznat kao inovativan i pouzdan partner za digitalizaciju plaćanja.“ dodao je Ivan Bušić, član Uprave tvrtke Payten Hrvatska.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti