Nakon što je Nintendo dugo vremena bio u problemima jer Wii U konzola nije uspjela ponoviti uspjeh koji su postigli u prošlom desetljeću s modelom Wii, u ovoj su se kompaniji odlučili za promjene koje bi trebale ponovno privući veliki broj korisnika. Osim što su nedavno najavili novu generaciju igraće konzole koja će zamijeniti Wii U, za mnoge je puno zanimljivija bila najava lansiranja legendarnog Super Marija na mobilnim uređajima. Veliki početni interes za ovom igrom podigao je Nintendovu cijenu dionice, a već prvog dana milijuni korisnika preuzeli su ovu igru na svoj iPhone i iPad (još nije objavljena verzija za Android).
No, nakon odigrana tri nivoa, koja se čine prilično jednostavna, uslijedio je šok jer, tko želi igrati dodatne nivoe, mora platiti te cijena za cijelu igru, odnosno sve nivoe iznosi deset dolara. Ovo je razljutilo korisnike koji su Mariju dali prosječnu ocjenu od 2,5 zvjezdica u App Storeu te je većina kritizirala cijenu ove igre koja je puno veća u odnosu na ostale (popularne) igre u Appleovoj trgovini aplikacijama. Loše recenzije i kritike utjecale su i na cijenu Nintendovih dionica koja je od izlaska ove igre do sada pala za oko jedanaest posto, dok je cijena dionica kompanija DeNA, koja je sudjelovala u razvoju mobilnog Super Marija pala za 14 posto. Daniel Ahmad, analitičar iz kompanije Niko Partners rekao je kako je danas, kada je većina mobilnih igara besplatna, tražiti od korisnika deset dolara za ovu igru previše.
Iako bi pomislili kako će u Nintendu brzo reagirati na loše recenzije i kritike i predstaviti dodatne besplatne nivoe ili ponuditi dodatan sadržaj koji će biti dostupan korisnicima koji su platili deset dolara, iz ove su kompanije u razgovoru za The Wall Street Journalu rekli kako im to nije u planu te da trenutno neće razvijati novi sadržaj za Super Mario Run. Ova odluka sigurno neće pomoći u oporavku dionica kompanije, a bit će zanimljivo vidjeti hoće li dio korisnika s vremenom ipak kupiti cijelu igru ili će se, kao i u slučaju Pokemona, okrenuti novim/besplatnim igrama dostupnim na trgovinama mobilnih aplikacija.
Izvor: BBC