Posljednjih dana je slučaj u kojem je američki bračni par optužio Teslu da se njihov Model X samostalno zaletio u zid trgovačkog centra izazvao ogromnu pažnju i to na globalnoj razini. Sasvim logično, jer radi se o automobilu koji ima mogućnost autonomne vožnje i upravo je to poslužio američkom bračnom paru za optužbe prema Tesli. Mnoge se rasprave vode o tome jesu li autonomni automobili doista sigurniji od ljudi za upravljačem, ali prema predviđanjima relevantnih izvora dvojbi zapravo i nema, na prometnicama diljem svijeta u narednim godinama i desetljećima biti će sve više automobila koji će "krstariti" sami. Procjene analitičke tvrtke IHS Automotive prije dvije godine su se kretale do brojke od 11.8 milijuna autonomnih automobila na prometnicama do 2035. Posljednje izvješće iste tvrtke je gotovo udvostručilo brojku na istu tematiku. 

Prema tom izvješću, do 2035 godine će na svjetskim prometnicama biti 21 milijun automobila bez vozača. Jasno je, dakle, kako će se promet u narednim godinama radikalno mijenjati, neovisno o tome što će, sasvim sigurno, biti problema i s autonomnim automobilima. Predvodnik trenda će biti Kina koja bi do 2035. na cestama trebala imati 5.7 milijuna autonomnih automobila. Europa će do istog razdoblja na prometnicama imati 4.5 milijuna, Sjedinjene Američke Države će također imati 4.5 milijuna automobila... Ostatak svijeta će uglavnom ravnomjerno, ovisno razvijenosti pojedinog kraja, podijeliti broj autonomnih automobila. Naravno, jedan od bitnih faktora će biti i cijena vozila koja će s godinama sasvim sigurno sve više biti prilagođena platežnoj moći širem krugu građana, otprilike onako kako se razvijao trend električnih automobila.