Domaći startup razvio jedinstvenu platformu koja tvrtkama rješava jedan od najvećih problema - upravljanje voznim parkom

Platforma mobilityONE jedinstvena je na tržištu, a njene najveće prednosti otkrio nam je CEO Make IT Easy, Mladen Herceg.

Martina Čizmić | 19.07.2022. / 12:00

Screenshot mobilityONE (Foto: Make IT Easy)

Hrvatski startup Make IT Easy posljednjih godinu dana intenzivno radi na razvoju platforme koja će riješiti probleme upravljanja voznim parkom i svakodnevnim aktivnostima brojnim tvrtkma. Za velike tvrtke, upravo je to jedan od najvećih izazova, a pokazalo se da može dobro doći i manjim tvrtkama koje imaju više vozila. 

Kako bismo saznali više o Make IT Easy i njihovoj platformi mobililtyONE, razgovarali smo s jednim od suosnivača tvrtke i CEO, Mladenom Hercegom i to uoči otvaranja novog kruga prikupljanja investicija. 

Tvrtka Make IT Easy bavi se razvojem i proizvodnjom softverskih rješenja za upravljanje mobilnom imovinom i resursima voznih parkova kompanija, pametnih gradova i javnih poduzeća. Tvrtku smo osnovali 2019. godine, a nastala je kao spin off iz naših prijašnjih poslovnih pothvata. Godinama smo se bavili fleet managementom i upravljanjem voznih parkova. Vlastitu proizvodnju softwarea smo pokrenuli kako bismo riješili prvenstveno naše osnovne probleme, jer nismo pronašli niti jedan adekvatan software koji će na jednom mjestu imati sve što nam je bilo potrebno. Razvijali smo sami stoga rješenja iz najbolje poslovne prakse koja se lako koriste i uspješno rješavaju probleme najšireg kruga korisnika, pojašnjava Herceg. 

Zamolili smo ga da nam pojasni što je točno mobilityONE i koje su njegove najveće prednosti u odnosu na druge takve softvere.

mobilityONE je SaaS (Software as a Service) platforma koje omogućava učinkovito upravljanje mobilnom imovinom i svakodnevnim aktivnostima, te pripadajućim budžetima i operativnim troškovima. Rješenje nudi mnoge pogodnosti koje osiguravaju bolju iskoristivost i učinkovitost voznih parkova, organizaciju rada i kontrolu troškova korištenja. Kao ključne elemente sustava izdvaja mo centralni registar podataka, konfigurabilnu nadzornu ploču, analitiku, izvještaje, upravljanje zadacima i planiranjem aktivnostima, te brzu integraciju s drugim poslovnim rješenjima renomiranih kompanija. Naša nova platforma koju intenzivno razvijamo već godinu dana namijenjena je svim organizacijama koje imaju izazov upravljanja voznim parkovima, bez obzira radi li se o malim ili velikim kompanijama u različitih potreba od komercijale, logistike, distribucije, proizvodnje, gradnje, ili javnim subjektima poput transportnih sustava u gradovima. Radi znatnog porasta cijena energenta i drugih resursa te ekoloških zahtjeva upravljanje voznim parkom u današnje vrijeme postaje sve kompleksnije te su pred kompanijama veliki izazovi koji traže nova rješenja i drugačiji pristup. Tijekom razvoja softwarea vodili smo se idejom da stvorimo rješenje koje će postati centralno mjesto za prikupljanje i izmjenu informacija s ostalim sustavima te omogućiti nove usluge i stvoriti dodatnu vrijednost. Integracije na kojima radimo omogućavaju komunikaciju sa sustavima poput vodećih poslovnih aplikacija SAP, Microsofta, kao i samim podacima iz vozila. Rješenje će omogućiti nove funkcionalnosti koje će značajno utjecati na povećanje efikasnosti i sigurnosti voznog parka, korisnika odnosno vozača ,te smanjenje troškova i negativnog utjecaja na okoliš. Povratne informacije do sada intervjuiranih korisnika su odlične. Sviđaju im se rješenja i jednostavnost korištenja, te brzina implementacije i mogućnosti povezivanja s drugim softverima koje koriste. Najveća prednost mobilityONE softwarea je u tome što je "user friendly". Vrlo se lako koristi, konfigurira od samih korisnika i može se brzo implementirati u sve radne okoline, pojasnio nam je Herceg. 

Screenshot mobilityONE (Foto: Make IT Easy)

Danas su i službeno otvorili drugu rundu prikupljanja investicija i to u suradnji sa Zagrebačkom burzom i Funderbeamom. Zanimalo nas je kakvi su im planovi s prikupljenim novcem i koliko novca uopće planiraju prikupiti. 

Tako je, druga runda Funderbeam kampanje je u tijeku. Pozivamo sve zainteresirane da nam se priključe i podrže nas u globalnom iskoraku. To je jedna od posebnosti ove runde financiranja, da se svi mali investitori mogu priključiti, bilo s par stotina eura, ili sa značajnijim sredstvima. Postojećim investitorima smo omogućili da pojačaju svoje udjele prije ulaska VC fondova. Investitori odmah po završetku kampanje mogu trgovati na platformi. U ovoj rundi cilj nam je ukupno prikupiti 1.5 milijuna eura, od čega 150-300.000 putem Funderbeam malih ulagača, kako bismo mogli nakon završetka testiranja odmah krenuti u prodaju na značajnim EU tržištima, te u drugoj fazi na tržište SAD, te dodavati nove funkcionalnosti koje će unaprijediti novu platformu i omogućiti još širu primjenu kod rješavanja najsloženijih zahtjeva sadašnje i buduće mobilnosti, istaknuo je Herceg.

Glavni investitor u mobiltyONE postaje Juraj Šebalj. Kako je došlo do te suradnje i kakva će biti njegova uloga?

Juraj Šebalj, naš poznati rally vozač, i automotiv influencer po prvi puta je ušao u svijet investicija, jer je shvatio da je naš novi softver dio tranzicije budučih modela upotrebe vozila i mobilnosti. Uvidio je da ovakva konkretna, sveobuhvatna rješenja, do sada nisu razvijena. Kada smo mu objasnili način na koji mobilityONE funkcionira, te što smo sve do sada ostvarili i koji su nam daljnji ciljevi, nije dugo razmišljao. Odlučio je kao glavni investitor postati dio naše ekipe, a mi smo mu dodijelili ulogu brand ambasadora mobilityONE-a, pojasnio je Herceg ovu zanimljivu suradnju. 

S obzirom na to da im je u planu osvajanje američkog i europskog tržišta, Herceg nam je otkrio kako su prve korake već napravili. Tvrtke s kojima već surađuju na testiranju softvera, dogovaraju i početak praktičnog korištenja. Sudjelovali su na sajmovima u Düsseldorfu (na kojem se susreću etablirani igrači s područja mobilnosti) te Londonu (gdje je bio naglasak na inovacijama, na kojem su nastupali već etablirani prozvođači softvera i transportnih sustava, kao i kreativni startupovi). Upravo im je to pomoglo da shvate koliko je njihov proizvod jedinstven. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti