Testiranje prodajnih vještina kandidata društveno odgovornog projekta 'Startaj Hrvata' se nastavlja. Ovoga puta svoju spretnost u direktnoj prodaji pokazat će – 'Daš Pops?' (Marko Šepetavc, Mia Grbavac i Azra Hadžić Josipović), Pepepfiš (Živko Dražin), 'All Sweet' (Danijel Horvat i Monika Parat) te 'Tabay' (Tomislav i Iva Tabay te Marko Peshovski). U sat i pol vremena morat će predstaviti svoj proizvod kupcima. Kako će im to poći za rukom doznat ćemo u novoj, uzbudljivoj pretposljednjoj epizodi ove sezone 'Startaj Hrvatska', a nakon nje doznat ćemo i koji će proizvod biti proglašen hitom godine.
Ekipa koja stoji iza smrznutih deserta bez šećera i mlijeka 'Daš Pops?' uvjerena je da će u prodaji jedan na jedan Marko biti najbolji. Njihove zdrave deserte koji su se svidjeli i djeci i odraslima prepoznao je i SPAR Hrvatska koji je njihove proizvode plasirao na svoje police.
Nakon njih, kupcima će se predstaviti Monika i Danijel koji proizvode karmelizirane lješnjake s dodatkom vanilin šećera - 'All Sweet'.
Ova je situacija nova i meni i Moniki. Nismo nikada radili ovakvu prodaju. Novo nam je to iskustvo, kazat će Danijel, a Monika dodati da nemaju poseban plan, već će se izmjenjivati za pultom za vrijeme direktne prodaje.
Braća Tabaj napustili su svoje sigurne gastronomske poslove i posvetili se kuhanju te su to odlučili pretvoriti u novu poduzetničku priču. Svoje mesne proizvode i umake su spojili u jedan proizvod te pripremili isporuku za SPAR.
Vidjet ćemo kako će ljudi reagirati. Možda Tomislav ima ljepši glas, rekao je Marko te dodao da će prezentirati svoje proizvode svih okusa. Ideja je da ih ispečemo i poslužimo na tanjurićima, da ih ljudi probaju, kaže Tomislav.
Kupce će pokušati osvojiti i Živko koji će donijeti svoje proizvode 'Pepefiš' – temeljac za crni rižoto, salatu od hobotnice i papričice s inćunima. S kolegicom Zrinkom provest će direktnu prodaju pri čemu će kuhati crni rižoto.
Svi oni nastoje da upravo njihov proizvod bude hit proizvod 2023. godine, a to će poći za rukom onome tko će pokazati tijekom projekta najveći napredak. Osim uspjeha u prodaji važan je i način suradnje. Koji će od osam proizvoda ove godine zadovoljiti sve uvjete doznat ćemo uskoro, a dotad ne propustite pogledati kako se preostalih četvero kandidata snalaze u prodaji, u nedjelju na Novoj TV od 16 sati.
Nakon što su gledatelji svjedočili inspirativnim pričama mladih poduzetnika i uvjerili se da snovi itekako mogu postati stvarnost, za sve one koji se i sami žele okušati u sudjelovanju te predstaviti naciji svoj proizvod, Nova TV otvorila je prijave za novu sezonu projekta 'Startaj Hrvatska'. Prijaviti se mogu na internetskim stranicama Nove TV: novatv.dnevnik.hr/prijava