YouTube uvodi promjene u načinu prikazivanja oglasa na ovoj videoplatformi, a te bi promjene trebale "poboljšati iskustvo oglašavanja" za korisnike. Naravno, nitko ne voli gledati reklame prije ili za vrijeme reprodukcije videa, no ako želite u videozapisima uživati besplatno, mora postojati način na koji će to biti financijski isplativo YouTubeu, odnosno Googleu, a to je prikazivanjem oglasa.
Oglasi će se i dalje prikazivati prije ili za vrijeme trajanja videozapisa, no umjesto jednog oglasa sada će se prikazivati dva oglasa zaredom. Ovaj novitet vjerojatno neće razveseliti gledatelje koji najčešće nestrpljvo čekaju da prođe 5 sekundi kako bi preskočili oglas, a u budućnosti će morati čekati još malo duže. Debbie Weinstein, potpredsjednica YouTubea i globalnih videorješenja, u razgovoru za Ad Age rekla je da moraju pronaći način koji bi odgovarao oglašivačima, kreatorima i korisnicima, a jedan od načina jest i prikazivanje dvaju oglasa zaredom.
U tom slučaju, ako se prije videa prikažu dva oglasa zaredom, onda se naknadno ne bi prikazivao oglas tijekom trajanja videa (ako je planiran samo jedan oglas), tako da broj prikazanih oglasa ostaje isti, dok bi iskustvo gledanja bilo bolje jer se ne bi prekidalo novim reklamama.
Ista je stvar i s oglasima koji se budu prikazivali tijekom videa – umjesto jednog prikazivat će se dva zaredom, no onda se više neće prikazivati prije videa. U slučaju dužih videozapisa koji su do sada prekidani četiri puta s četiri reklame, u budućnosti će se video prekinuti samo dva puta, ali s po dvije reklame.
is everyone else getting double ads on youtube? this sort of sucks
— eric spanton (@ericspanton) November 15, 2018
@YouTube This double ad thing isn't so great. Still get a lot of ads. I don't mind 1 ad before a video. We're used to that. But 2 ads really stinks :-( Hope you guys reverse that or make it so that it can be disabled.
— MattStopa (@MattStopa) November 20, 2018
Weinstein kaže da korisnici vole ovakav novi način prikazivanja oglasa na njihovoj platformi jer im je draže da se video prekida što manje puta, pa makar ti prekidi bili duži – što su demantirali neki korisnici na Twitteru kritizirajući kompaniju zbog ionako prevelikog broja oglasa koji se prikazuju.
Dva oglasa zaredom trenutačno će se prikazivati samo u sklopu videa na računalima, a tijekom sljedeće godine prikazivat će se i unutar videa na mobilnim uređajima i televizorima.
Izvor: Ad Age