Poznato je da je Model X prilično kasnio sa lansiranjem modela, no nakon prezentacija, sasvim je jasno da su u kompaniji htjeli napraviti automobil prve klase, umjesto da izbace model jer su ga najavili. Ponekad je dobro premašiti zadani cilj u svrhu bolje kvalitete.

Model X samim dizajnom već odskače od konkurencije, a može se reći da je upravo ovaj model dobro prepakirani Model S. Motori su jednaki, no ono što Model X donosi, toga se rijetko viđa i kod drugih automobila.

Za više detalja predlažem da pogledati cijelih 30 minuta prezentacije, a ovdje ćemo izdvojiti samo nekoliko bitnih stvari koje su se nas dojmile.

Model X na prvom mjestu je stavio sigurnost putnika, a pa tako u testiranjima imaju odlične rezultate, što kod frontalnih sudara, što kod bočnih, uz činjenicu da vozilo ima ugrađene senzore koji će vam pomagati u kriznim situacijama, ako što je automatsko kočenje kod mogućih frontalnih sudara, kao i izbjegavanje bočne kolizije. Nadalje, vidi se da su u Tesli mislili na detalje, pa je tako ugrađen poseban filter zraka koji čak ima naziv “Bionic Weapon Defense” a koji doslovno ne dopušta bakterijama da ulaze u prostor vozila. “Želimo biti lideri u borbi protiv bioničkog oružja”, našalio se Musk.

Vrata automobila su svakako nešto na što valja obratiti pažnju. Tzv. “Falcon wings” otvaraju se prema gore no na njima postoje razni senzori koji će vam spriječiti udaranje u strop garaže ili bočna vozila. Također, na prezentaciji je demonstrirano da se vrata mogu otvarati iako su bočna vozila vrlo blizu Modela X.

Prednja vrata automatski će se otvoriti kada vozilu prilazite odostraga, te kad sjedne automatski će se zatvoriti bez da dodirnete vrata, što ponekad može biti vrlo korisno, npr. kada nosite pune ruke namirnica iz trgovine.

Što se tiče samih motora, Model X dolazi s istim motorima kao i Model S, pa tako primjerice 90D ima doseg od 413 kilometara, te ubrzanje od 0-100 za 4.8 sekunde s pogonom na sva četiri kotača, dok P90D ima doseg od 403 kilometara s ubrzanjem od 0-100 za samo 3.2 sekunde.

Za kraj spomenimo da vozilo nije jeftino, pa se tako cijene kreću od 100.000 dolara pa do 140.000 dolara zavisno od opreme i motora kojeg se uzima.

Činjenica je da je Tesla ponovo pomaknuo granice što se može s električnim automobilima i ovo je još jedan korak bliže k prelasku s benzinskih i dizelskih motora, na električne motore.