U Zagrebu će se u sklopu Epica Awardsa okupiti najbolji europski stručnjaci iz područja oglašavanja, dizajna, odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti, stoga želite li čuti kreativce iz IKEA-e, Nokije ili drugih, ne propustite ovaj događaj.

EPICA je najstariji europski festival kreativnih komunikacija te s više od 3 000 prijavljenih radova iz 50 zemalja i vodeće europsko kreativno natjecanje. Ovo događanje je prava prilika za kritički osvrt na radove europskih kolega, nove inspiracije i uvid u najkreativnije europske oglasne kampanje iz protekle godine, stoji u medijskom priopćenju.

Predavači stižu iz IKEA-e a pričati će o segmentu kreativnih upotreba društvenih mreža, kreativno korištenje mobilnih aplikacija u oglašavanju objasniti će predvači iz Nokije, a naći će se i teme poput 'kako uspješno pokrenuti viralno oglašavanje' i mnoge druge.

Nakon završetka konferencije s početkom u 20h započinje dodjela EPICA nagrada gdje će sudjelovati predstavnici iz najboljih i najkreativnijih agnecija iz Europe i Hrvatske. Organizatori ovog događanja očekuju kreativce i direktore iz 20-ak europskih zemalja.

Događaj se odvija 21. siječnja u muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, a prijavu možete obaviti na ovim stranicama. Cijena za domaće sudionike kreće se od 1.900kn u koju je uključena konferencija i dodjela nagrada. Za ostale informacije posjetite službenu stranicu best marketing-a.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju