Evo zašto je Snapchat odbio ponudu Facebooka od 3 milijarde dolara

Snapchat, mobilna platforma koja još uvijek ne živi u punom sjaju kod nas, u pregovorima je oko nove runde investicije kojom bi vrijednost kompanija narasla između 16 i 19 milijardi dolara.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 18.02.2015. / 06:56 komentari
Evo zašto je Snapchat odbio ponudu Facebooka od 3 milijarde dolara

Snapchat, mobilna platforma koja još uvijek ne živi u punom sjaju kod nas, u pregovorima je oko nove runde investicije kojom bi vrijednost kompanija narasla između 16 i 19 milijardi dolara.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Ako se glasine obistine, Snapchat bi tako mogao postati treći startup s najvećom vrijednošću, odmah iza Ubera i Xiaomija. Podsjetimo se, Facebook je ponudio 3 milijarde dolara Snapchatu 2013. godine, no sada 24 godišnji Evan Spiegel odbio je ponudu, kako bi dogovorio novu investiciju od 23 investitora a koja je vrijednost kompanije podigla na 10 milijardi dolara. Sada, uz nove pregovore, Snapchatova vrijednost bi još mogla narasti, što postaje očit razlog zašto Snapchat nije prodan. 

Ista stvar dogodila se i Facebooku kada mu je Yahoo u ranoj fazi ponudio milijardu dolara koje su odbili.

Zadnje vrijeme Snapchat postaje sve popularniji servis za modernu komunikaciju među teenagerima, no sve više i među starijima, koji od nedavno imaju fantastičnu opciju praćenja novog sadržaja putem Discover značajke, koja je opet sasvim novo poimanje konzumacije sadržaja putem mobilnih uređaja.

Osim toga, Snapchat već ima ugovore s nekim YouTube zvijezdama koje kreiraju video sadržaj za njihov osobni kanal, pored kojeg se nalaze prestižni brandovi poput CNN, Cosmopolitan, Vice, Yahoo News, National Geographic, MTV, Daily Mail, People, Fusion i drugi.

Nesumnjivo je da Snapchat mijenja način kako se konzumira sadržaj na mobilnim uređajima.

Foto AFP

Vezane vijesti