Kao način proslave 5 milijuna fanova na službenoj Porsche Facebook stranici, poznati proizvođač luksuznih sportskih jurilica odlučio je svoje obožavatelje priupitati za mišljenje glede dizajna njihova modela 911 Carrera 4S.

S obzirom da takva privilegija pripada obično samo onima koji za to plate otprilike 106.000 američkih dolara, za ovom se prilikom pomamio priličan broj ljudi. Tim više što je Porsche najavio da će po završetku dizajniranja i glasovanja takav automobil zaista i proizvesti, a najsretniji fan dobit će priliku i provozati ga na Silverstone stazi u Velikoj Britaniji.

Nakon nekoliko serija različitih pitanja vezano uz eksterijer i interijer, Porsche je objavio konačne slike i proizvodnju automobila koji je vjerojatno rekorder po broju ''suradnika''.

Cijela marketinška kampanja izazvala je izuzetno pozitivne reakcije fanova i korisnika, čemu u prilog govore i brojke. Ukupan broj fanova povećao se sa 5, na 5.8 milijuna, a gotovo svaki post bio je popraćen s nekoliko tisuća komentara i nekoliko desetaka tisuća lajkova.

Ovakav način komunikacije gdje se u kreaciju ponude uključuje širi broj korisnika koji najčešće i nisu u mogućnosti biti ujedno i krajnji potrošači proizvoda je pomalo nekarakterističan za luksuzne automobilske brendove, no u PR smislu je vrlo važan pokazatelj praćenja trendova u navikama potrošača i novih tehnologija, što je za ovakav tip brenda od iznimne važnosti.

Ovome su dodali i mali znak ekskluzive kad su umanjeni tip 911 Carrere 4S ponudili na vlastitoj web trgovini, naravno u limitiranim količinama.