Korisnici su primijetili kako je Facebook počeo javno testiranje svojih oglasa vezanih uz statuse i postove na zidu korisnika.
Kao što znamo, već sada Facebook oglasi su prilično dobro targetirani prema korisnicima, pa tako ukoliko se bavite prodajom rođendanskih poklona, možete namjestiti da se vaši oglasi na Facebooku prikazuju samo osobama koje imaju rođendan.
Ono što je vidljivo iz slike ispod, naslov oglasa više nije 'Sponsored' kao što je to sada slučaj, već se testira naziv 'Related adverts' ili povezani oglasi. Slika također pokazuje jedan primjer u kojoj se koriste riječi 'sun' i 'play', a koji generiraju prikaz sličnih statusa i oglasa te prikazuju oglas vezan uz glazbu kao rezultat riječi 'play'.
Još uvijek je nejasno kako cijela stvar funkcionira, piše Allfacebook.com, no puno je veća vjerojatnost kako će korisnik kliknuti na oglas koji je povezan sa njegovim objavama statusa ili pisanja po zidu, nego da se prikazuju nerelevantni oglasi.
Hoće li Facebook nastaviti primjenjivati ove oglase ili je to samo faza testiranja, pokazat će vrijeme, a nas zanima hoće li vam smetati oglasi povezani sa vašim objavama statusa?