Facebook testira oglase vezane uz statuse

Korisnici su primijetili kako je Facebook počeo javno testiranje svojih oglasa vezanih uz statuse i postove na zidu korisnika.

Zimo
Zimo
Zimo | 20.03.2011. / 10:24 komentari
Facebook testira oglase vezane uz statuse

Korisnici su primijetili kako je Facebook počeo javno testiranje svojih oglasa vezanih uz statuse i postove na zidu korisnika.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Kao što znamo, već sada Facebook oglasi su prilično dobro targetirani prema korisnicima, pa tako ukoliko se bavite prodajom rođendanskih poklona, možete namjestiti da se vaši oglasi na Facebooku prikazuju samo osobama koje imaju rođendan.

Ono što je vidljivo iz slike ispod, naslov oglasa više nije 'Sponsored' kao što je to sada slučaj, već se testira naziv 'Related adverts' ili povezani oglasi. Slika također pokazuje jedan primjer u kojoj se koriste riječi 'sun' i 'play', a koji generiraju prikaz sličnih statusa i oglasa te prikazuju oglas vezan uz glazbu kao rezultat riječi 'play'.

Još uvijek je nejasno kako cijela stvar funkcionira, piše Allfacebook.com, no puno je veća vjerojatnost kako će korisnik kliknuti na oglas koji je povezan sa njegovim objavama statusa ili pisanja po zidu, nego da se prikazuju nerelevantni oglasi.

Hoće li Facebook nastaviti primjenjivati ove oglase ili je to samo faza testiranja, pokazat će vrijeme, a nas zanima hoće li vam smetati oglasi povezani sa vašim objavama statusa?

Vezane vijesti