Facebookovu odluku o smanjenju dosega osjetili svi portali u Hrvatskoj

Vjerojatno ste mogli čuti i vidjeti drastičan pad posjeta portala ili doseg postova na Facebooku, što je naravno odluka kompanije da smanji doseg u svrhu novih prihoda.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 15.01.2014. / 09:42

Facebookovu odluku o smanjenju dosega osjetili svi portali u Hrvatskoj

Facebookovu odluku o smanjenju dosega osjetili svi portali u Hrvatskoj

Vjerojatno ste mogli čuti i vidjeti drastičan pad posjeta portala ili doseg postova na Facebooku, što je naravno odluka kompanije da smanji doseg u svrhu novih prihoda.

Vaše postove na Facebooku vidjet će svega 2-3% fanova, no ako želite nadoknaditi doseg morate naravno platiti za oglase. Većina portala odlučila je ipak ne plaćati za svoj doseg što je rezultiralo padu posjećenosti.

Najbolja slika pada posjećenosti gotovo svakog portala u Hrvatskoj jasno predočuje posljednji izvještaj iz Gemiusa gdje je vidljivo kako je nekim portalima pala posjećenost za čak 23 posto. Dok jedni portali muku muče s načinu kako nadoknaditi izgubljeni doseg, drugi viralni portali poput BuzzFeeda, Upworthya i ViralNove ruše sve rekorde.

Jedno je sigurno, Facebookov doseg možete povećavati ako imate puno dijeljenja sadržaja, komentara i lajkova, što znači da morate imati kvalitetan sadržaj koji će ljudi htjeti dijeliti.

Bit će ovo malo teža borba s Facebookom ako ne želite platiti za doseg, a za to vrijeme potrebno je smiliti način kako zaobići plaćanje i povećati kvalitetu članaka.

Facebookovu odluku o smanjenju dosega osjetili svi portali u Hrvatskoj

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti